Tag Archives | Geležinkelių infrastruktūra

Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių įmonių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ modernizuos svarbiausias Lietuvos pervažas. Bendrovės valdyba patvirtino 14 prioritetinių pervažų signalizacijos įrangos modernizavimo projektą, kuris yra sudedamoji Pervažų saugumo didinimo programos dalis. „Lietuvos geležinkeliams“ atlikus visų 526 pervažų multikriterinę analizę buvo atrinktos modernizuoti svarbiausios 14 pervažų, kurios patenka į IXB (Vilnius – Klaipėda) ir IXD (Kaišiadorys – Kybartai) geležinkelių transporto koridorius bei kitus svarbius magistralinius ir regioninius… Skaityti daugiau
Lietuvai strateginę reikšmę turinčio projekto „Rail Baltica“ plėtra tęsiasi: Kaune vyksta statybos, pradedami projektavimo darbai Latvijos link. Birželio pradžioje paskelbtas linijos nuo Ramygalos iki Lietuvos/Latvijos valstybių sienos projektavimo konkurso nugalėtojas. Juo tapo ispanų kompanija. Lietuvoje įgyvendintas pirmasis projekto etapas tapo impulsu atsirasti naujiems šio geležinkelio parametrams, kurie ir bus įgyvendinti antrajame „Rail Balticos“ etape. Laimėtas antras konkursas Bendra Lietuvos, Latvijos ir Estijos bendrovė „RB Rail… Skaityti daugiau
AB „Lietuvos geležinkeliai“, kuri yra projekto „Rail Baltica“ vykdytoja Lietuvoje, atsakinga už europinio geležinkelio infrastruktūros statybas šalyje, paskelbė tris naujus konkursus, pagal kuriuos bus rengiami atskirų „Rail Baltica“ mazgų bei atkarpų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planai. „Rail Baltica“ – vienas sudėtingiausių inžinerinių projektų ne tik Lietuvoje, bet ir visame regione, kuris įgyvendinamas atskiromis atkarpomis. Dalis darbų jau įgyvendinta, šiuo metu Kaune vyksta aktyvūs darbai… Skaityti daugiau
Kauno geležinkelio mazgo atkarpoje Kaunas – Palemonas baigti parengiamieji ir pradedami pagrindiniai „Rail Baltica“ europinio geležinkelio tiesimo darbai, kurie yra svarbiausi ir sudėtingiausi šiame tarpvalstybiniame projekte. „Šiandien pradedamas svarbus „Rail Baltica“ darbų etapas – logistinio komplekso su europine geležinkelio linija, perkrovimo ir sandėliavimo terminalais kūrimas. Tai sustiprins „Rail Baltica“ linijos, kaip ekonominio koridoriaus, perspektyvas, ir atvers puikias galimybes Kaunui įsilieti į Europos transporto ir logistikos… Skaityti daugiau
„Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planui parengti. Infrastruktūros vystymo plano rengėjas turės nustatyti optimalią „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius trasą, taip pat numatyti infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas, sudarant sąlygas darniai jos plėtrai. Siekiant įvertinti inžinerinių sąlygų tinkamumą ir parengti planuojamų susisiekimo komunikacijų infrastruktūros objektų sprendinius, infrastruktūros vystymo plano rengėjas turės atlikti planuojamos teritorijos… Skaityti daugiau
„RB Rail AS“ pirkimų komisija paskelbė konkurso „Projektavimo ir projektavimo priežiūros paslaugos naujai linijai Kaunas-Ramygala“ laimėtoją – Ispanijos įmonę „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“. Tai antrasis iš septynių „RB Rail AS“ vykdomų „Rail Baltica“ linijos projektavimo konkursų. Iš viso pasiūlymus pateikė keturi konsorciumai. Ekonomiškai naudingiausiu pripažintas 6 979 893 Eur (be PVM) vertės „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“ pasiūlymas. Per 24 mėnesius kompanija turės parengti… Skaityti daugiau
2018 m. globalus projektas „Rail Baltica“ pasiekė svarbiausius strateginius, techninius bei finansinius tikslus, todėl tikslas veiklą pradėti 2026 m. liko nepakitęs. Strateginiai pasiekimai 2018 m. spalį Europos Komisija priėmė įgyvendinantį tarptautinio „Rail Baltica“ projekto Šiaurės-Baltijos jūrų TEN-T koridoriuje sprendimą, taip sustiprindama Europos Komisijos ir ES šalių narių įsipareigojimą įgyvendinti šį projektą laiku. Taip pat buvo pradėtas intensyvesnis bendradarbiavimas su Lenkija ir Suomija – Baltijos šalių… Skaityti daugiau
Estijos ekonomikos ir ryšių ministerija, Latvijos susisiekimo ministerija bei Lietuvos susisiekimo ministerija patvirtino „Rail Baltica“ projektavimo gaires, kurios apibrėžia bendrą projektavimo standartą, privalomą „Rail Baltica“ infrastruktūros projektavimui, statybai ir eksploatacijai. Projektavimo gairių vadovą parengė Prancūzijos įmonė „SYSTRA S.A.“, konsultacinė inžinierinė grupė, kuri laimėjo viešąjį konkursą paruošti vieningą projektavimo gairių vadovą „Rail Baltica“ globaliam projektui. Projektavimo gairės nustato pagrindinius standartus ir reikalavimus įrengiamam „Rail Baltica“ geležinkelio… Skaityti daugiau
„Lietuvos geležinkeliai“ apsisprendė dėl ilgalaikės strateginės investicinės programos į geležinkelių infrastruktūros plėtrą, modernizavimą ir pajėgumų didinimą. Iki 2030 metų suplanuotų investicijų portfelis siekia beveik 7 mlrd. Eur. Planuojama, kad ši investicinė programa ne tik iš esmės sustiprins geležinkelių infrastruktūrą Lietuvoje, bet ir leis atsikratyti įsisenėjusių problemų. „Tai esminis visos įmonių grupės valdymo pokytis. Investicijos, jų valdymas ir prioritetų nustatymas iki šiol grupėje nebuvo vykdytas nuosekliai.… Skaityti daugiau
Europos Sąjungos (ES) transporto ministrų neformalioje taryboje Taline diskutavę trijų Baltijos šalių – Lietuvos, Latvijos ir šiuo metu ES Tarybai pirmininkaujančios Estijos – atstovai didžiausią dėmesį skyrė europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ finansavimui iš ES lėšų (CEF). Europos Komisija (EK) šiuo metu „Rail Baltica“ projektui skiria 85 proc. lėšų, tačiau jį įgyvendinančioms valstybėms svarbu, ar panašaus dydžio europinis finansavimas išliks ir po 2020 metų. „Tokių… Skaityti daugiau
Kad kelionė traukiniu iš Vilniaus į Kauną sutrumpėtų, „Lietuvos geležinkeliai“ ėmėsi darbų. Žadama, kad juos atlikus didės geležinkelio ruožų pralaidumas ir trumpės vieno populiariausių maršrutų – Vilnius-Kaunas – kelionės trukmė. Kelionės iš Vilniaus į Kauną ir atgal greitį siekiama padidinti dar šiemet. Šiuo metu jau galima nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių per 59 minutes. Tačiau kol kas per dieną važiuoja tik vienas toks traukinys. Ateityje… Skaityti daugiau
Durys atsidaro! – tokiu šūkiu įmonė „Lietuvos geležinkeliai“ rugpjūčio 28–rugsėjo 3 dienomis kviečia gyventojus aplankyti dar nematytus objektus – bunkerį po Kauno geležinkelio stotimi bei Kauno depo statinių kompleksą, Eismo valdymo centrą, „Rail Baltica“ Jiesia–Rokai ruožo statybvietę, Kauno intermodalinį terminalą ir kt. Taip pat susipažinti su geležinkelininko profesija, geležinkelio istorija, įdomiausiais faktais, čia vykdoma veikla. Tokią geležinkelininkų iniciatyvą pasufleravo rugpjūčio pabaigoje minima Geležinkelininko diena. „Nuo… Skaityti daugiau