Tag Archives | Geležinkelių infrastruktūra

Estijos ekonomikos ir ryšių ministerija, Latvijos susisiekimo ministerija bei Lietuvos susisiekimo ministerija patvirtino „Rail Baltica“ projektavimo gaires, kurios apibrėžia bendrą projektavimo standartą, privalomą „Rail Baltica“ infrastruktūros projektavimui, statybai ir eksploatacijai. Projektavimo gairių vadovą parengė Prancūzijos įmonė „SYSTRA S.A.“, konsultacinė inžinierinė grupė, kuri laimėjo viešąjį konkursą paruošti vieningą projektavimo gairių vadovą „Rail Baltica“ globaliam projektui. Projektavimo gairės nustato pagrindinius standartus ir reikalavimus įrengiamam „Rail Baltica“ geležinkelio… Skaityti daugiau
„Lietuvos geležinkeliai“ apsisprendė dėl ilgalaikės strateginės investicinės programos į geležinkelių infrastruktūros plėtrą, modernizavimą ir pajėgumų didinimą. Iki 2030 metų suplanuotų investicijų portfelis siekia beveik 7 mlrd. Eur. Planuojama, kad ši investicinė programa ne tik iš esmės sustiprins geležinkelių infrastruktūrą Lietuvoje, bet ir leis atsikratyti įsisenėjusių problemų. „Tai esminis visos įmonių grupės valdymo pokytis. Investicijos, jų valdymas ir prioritetų nustatymas iki šiol grupėje nebuvo vykdytas nuosekliai.… Skaityti daugiau
Europos Sąjungos (ES) transporto ministrų neformalioje taryboje Taline diskutavę trijų Baltijos šalių – Lietuvos, Latvijos ir šiuo metu ES Tarybai pirmininkaujančios Estijos – atstovai didžiausią dėmesį skyrė europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ finansavimui iš ES lėšų (CEF). Europos Komisija (EK) šiuo metu „Rail Baltica“ projektui skiria 85 proc. lėšų, tačiau jį įgyvendinančioms valstybėms svarbu, ar panašaus dydžio europinis finansavimas išliks ir po 2020 metų. „Tokių… Skaityti daugiau
Technonicol
Kad kelionė traukiniu iš Vilniaus į Kauną sutrumpėtų, „Lietuvos geležinkeliai“ ėmėsi darbų. Žadama, kad juos atlikus didės geležinkelio ruožų pralaidumas ir trumpės vieno populiariausių maršrutų – Vilnius-Kaunas – kelionės trukmė. Kelionės iš Vilniaus į Kauną ir atgal greitį siekiama padidinti dar šiemet. Šiuo metu jau galima nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių per 59 minutes. Tačiau kol kas per dieną važiuoja tik vienas toks traukinys. Ateityje… Skaityti daugiau
Durys atsidaro! – tokiu šūkiu įmonė „Lietuvos geležinkeliai“ rugpjūčio 28–rugsėjo 3 dienomis kviečia gyventojus aplankyti dar nematytus objektus – bunkerį po Kauno geležinkelio stotimi bei Kauno depo statinių kompleksą, Eismo valdymo centrą, „Rail Baltica“ Jiesia–Rokai ruožo statybvietę, Kauno intermodalinį terminalą ir kt. Taip pat susipažinti su geležinkelininko profesija, geležinkelio istorija, įdomiausiais faktais, čia vykdoma veikla. Tokią geležinkelininkų iniciatyvą pasufleravo rugpjūčio pabaigoje minima Geležinkelininko diena. „Nuo… Skaityti daugiau
Vyriausybė siūlo ratifikuoti Estijos, Latvijos ir Lietuvos Respublikos vyriausybių susitarimą dėl geležinkelių jungties „Rail Baltica“ plėtros, pasirašytą 2017 metų sausio 31 dieną Taline. Nutarta kreiptis į Lietuvos Respublikos Prezidentą su prašymu pateikti Seimui šį susitarimą ratifikuoti. Siekiama užtikrinti, kad europinės vėžės geležinkelių transporto infrastruktūra Lietuvos, Latvijos ir Estijos teritorijose būtų užbaigta iki 2025 metų. „Tai labai svarbus infrastruktūrinis projektas visoms trims Baltijos šalims, todėl būtina… Skaityti daugiau
„Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė projekto „Rail Baltica“ rangos darbų pirkimo konkursą nutiesti europinės vėžės geležinkelį nuo Kauno iki Palemono. Šis ruožas sujungs nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos nutiestą „Rail Baltica“ geležinkelį su Palemone esančiu Kauno intermodaliniu terminalu (KIT). Potencialūs rangovai pasiūlymams pateikti turi mėnesį – iki 2017 m. rugpjūčio 1 dienos. Sujungus „Rail Baltica“ su KIT, Palemone pradės veikti didžiausias Baltijos šalyse krovinių, vežamų skirtingų standartų… Skaityti daugiau
Strateginio 2,4 mlrd. eurų vertės (tik Lietuvos dalis) europinės geležinkelio vėžės projekto „Rail Baltica“ įgyvendinančios „Lietuvos geležinkelių“ antrinės įmonės „Rail Baltica statyba“ generalinio direktoriaus pareigas pradeda eiti Karolis Sankovski. Naujojo vadovo artimiausiu metu laukia strategiškai svarbūs darbai – pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, paskelbti rangos darbų konkursus rekonstruoti ir modernizuoti geležinkelio ruožus, toliau spręsti atšakos iki Vilniaus klausimus, glaudžiai bendradarbiauti su Estijos, Latvijos ir… Skaityti daugiau
Lietuvoje projektas „Rail Baltica“ vertinamas įvairiai: abejonių kėlė viešieji pirkimai, kitų Pabaltijo šalių apatija, žemės paėmimo valstybės reikmėms istorijos. Vis dėlto Lietuvoje viešintys Europos Parlamento (EP) Transporto ir turizmo komiteto nariai teigiamai įvertino Lietuvos pažangą įgyvendinant projektą „Rail Baltica“. Beje, toks pozityvus įvertinimas lietuviams jau ne pirmas. EP Transporto ir turizmo komiteto delegacija atvyko į Vilnių iš Talino, kur taip pat domėjosi projekto „Rail Baltica“… Skaityti daugiau
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis šiandien forume „Rail Baltica“ – naujojo ekonominio koridoriaus kūrimas“ Rygoje akcentavo Lietuvos pasiryžimą aktyviai dalyvauti tiesiant naująją europinę vėžę. „Esame projekto įgyvendinimo lyderiai – jau turime europinės vėžės jungtį iki Kauno. Lietuva ir toliau dės visas pastangas, kad projektas būtų įgyvendintas laiku ir kokybiškai. „Rail Baltica“ projektas yra ne tik geležinkelio linija su stotimis ir terminalais – tai europinės integracijos projektas.… Skaityti daugiau
Taline trijų Pabaltijo šalių premjerai pasirašė susitarimą dėl europinio geležinkelio „Rail Baltica“ jungties plėtros. Ne vienerius metus kaimyninės šalys apsikeitinėjo priekaištais stabdant šį istoriniu vadinamą projektą, tačiau po šiandienos susitikimo žadami pokyčiai. „Susitarimas siunčia labai svarbią žinią Europos Sąjungos partneriams – Baltijos šalys susivienijo ir pateikė aiškius įsipareigojimus šį strateginį infrastruktūros projektą įgyvendinti, – sakė Vyriausybės vadovas S. Skvernelis. – Dabar itin svarbu užtikrinti tinkamą… Skaityti daugiau
Vyriausybėje vykusiame pasitarime pritarta Lietuvos, Latvijos ir Estijos vyriausybių susitarimo projektui dėl „Rail Baltica“ jungties plėtros. Tarpvyriausybinį susitarimą planuojama pasirašyti Baltijos ministrų tarybos ministrų pirmininkų susitikime Taline sausio 31 dieną. Šiuo susitarimu siekiama užtikrinti, kad europinės vėžės geležinkelių transporto infrastruktūros statybos darbai būtų baigti iki 2025 metų Lietuvos, Latvijos ir Estijos teritorijose, taip pat sudarytos tinkamos sąlygos projekto partnerėms įgyvendinti projektą „Rail Baltica“. Susitarimas leis… Skaityti daugiau