Tag Archives | Klaipėdos uostas

Panaudodama Europos Sąjungos (ES) lėšas, Susisiekimo ministerija ketina gerinti jūrų transporto eismo sąlygas Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste. Į valstybės projektų sąrašą įtraukti du projektai, kuriais bus sumažintas bangavimo poveikis laivų judėjimui uosto akvatorijoje bei iki 15 metrų gilinamas laivybos kanalas. Taip pat bus įrengtos saugų eismą gerinančios bei oro taršą mažinančios aplinkosaugos priemonės. „Klaipėdos valstybinis jūrų uostas mums yra labai svarbus, todėl siekiame išnaudoti visas… Skaityti daugiau
Netrukus prasidės vienų iš seniausių Klaipėdos uoste krantinių, kurias naudoja bendrovė „Klaipėdos konteinerių terminalas“, rekonstrukcija. Neabejojama, kad iš esmės sutvarkius numatytas krantines bei investavus į naujus kokybinius parametrus Malkų įlankoje, čia veikiančios įmonės taps dar konkurencingesnės. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija su konkursą laimėjusiais rangovais – AS „Latvijas tilti“ ir įmone „Borta“, veikiančiais jungtinės veiklos sutarties pagrindu, pasirašė sutartį dėl 127 ir 128 krantinių rekonstrukcijos,… Skaityti daugiau
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė sutartį su užteršto grunto išvalymo, apdorojimo ir sandėliavimo projekto Klaipėdos uoste konkurso laimėtoju. Šio projekto įgyvendinimas yra glaudžiai susijęs su tolimesniu Klaipėdos uosto vystymu. „Pagaliau pajudės labai svarbus visam Klaipėdos uostui projektas. Užbaigus jį bus atvertos galimybės tolesniems pietinės uosto dalies plėtros projektams“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus. Laiku pradėti darbus sutrukdė teisminiai… Skaityti daugiau
data-full-width-responsive="false">
Parinktas naujas Klaipėdos uosto hidrotechninių statinių prižiūrėtojas – uosto krantinių būklę pasitelkdamas partnerius nuo šiol vertins Klaipėdos universitetas. Klaipėdos uosto hidrotechninių statinių priežiūra yra būtina siekiant užtikrinti saugų darbą Klaipėdos uoste ir nepertraukiamą krovą krantinėse. Klaipėdos universiteto specialistai uoste atliks krantinių ir kitų hidrotechninių statinių specialiąsias apžiūras, kurių metu bus vertinama jų techninė būklė tiek virš, tiek po vandeniu. „Uosto krantinės pagal klasifikaciją yra ypatingi… Skaityti daugiau
Susisiekimo ministerija palaiko Klaipėdos uosto plėtros bendrojo plano koncepcijos prioritetinę alternatyvą – uosto plėtrą tiek pietinėje, tiek šiaurinėje miesto dalyje, įskaitant išorinio uosto statybą Melnragėje. Planuojama, kad uosto bendrasis planas turėtų būti baigtas ir patvirtintas šių metų pabaigoje. Maksimalios uosto plėtros galimybei anksčiau balsų dauguma buvo pritarusi uosto taryba bei įvairių ministerijų, verslo asociacijų, su uosto veikla susijusių žinybų, mokslo įstaigų atstovus vienijanti Uosto plėtojimo… Skaityti daugiau
Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste, Malkų įlankoje, palei Smeltės botaninio draustinio krantą kalamos 1,1 km ilgio apsauginės sienutės statybos darbai jau įpusėjo – artimiausiu metu turėtų būti baigti kalti visi povandeniniai poliai, liks tik juos suinkaruoti. Toks projektas, kuomet daugiau nei kilometro ilgio sienutė įrengiama išskirtinai tik nuo plaukiojančių platformų, Lietuvoje vyksta pirmą kartą. Praėjusiais metais statybos prasidėjo nuo keturių plaukiojančių platformų. Jos pradėtos tam, kad… Skaityti daugiau
Rengiant Klaipėdos valstybinio jūrų uosto teritorijos bendrąjį planą, galimai padarytos procedūrinės klaidos kelią grėsmę visam valstybės ir miesto ateičiai svarbaus uosto plėtros projekto įgyvendinimui, konstatuota antradienį vykusio Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos kolegijos posėdžio metu. Šiuo metu yra parengtos keturios Klaipėdos uosto bendrojo plano koncepcijos alternatyvos, numatančios skirtingus uosto plėtros scenarijus. Taip pat Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau atliko ir šių koncepcinių alternatyvų strateginį pasekmių… Skaityti daugiau
Klaipėdos uostas pasiruošęs didinti savo konkurencinį pranašumą, įgyvendindamas keletą reikšmingų projektų. Vienas pagrindinių – modernizuoti bendrovės „Kaipėdos nafta“ krantines. Šiuo metu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu rengiamas techninis projektas krantinių Nr. 1 ir Nr. 2 rekonstrukcijai, pritaikant jas 17 metrų gyliui. Šiomis 1963–1964 metais statytomis krantinėmis ir naudojasi bendrovė „Klaipėdos nafta“. „Vienas pagrindinių mūsų uždavinių netolimoje ateityje rekonstruoti įplaukos kanalą ir pasiekti jame 17… Skaityti daugiau
Susisiekimo ministerija planuoja Klaipėdos uosto pietinės dalies infrastruktūros plėtrą, kuri leis daug efektyviau panaudoti uosto teritorijas, padidinti jose veikiančių įmonių efektyvumą ir pritraukti daugiau investicijų. Vyriausybei pritarus specialiojo plano rengimui, tarptautinio Rytų–Vakarų transporto koridoriaus Lietuvos dalyje bus įgyvendintas valstybei ypač svarbus geležinkelių plėtros projektas. „Pastaraisiais metais pietinėje uosto dalyje – teritorijoje tarp Kalnupės, Minijos, Senosios Smiltelės, Marių gatvių ir Kuršių marių – veikiančios kompanijos sparčiai… Skaityti daugiau