• tikkurila
  • ruukki
  • ruukki
  • tikkurila

Klaipėdos uostas modernizuos krantines

2016 rugsėjo 2 d.
Klaipėdos uosto nuotr.
Klaipėdos uosto nuotr.

Klaipėdos uostas pasiruošęs didinti savo konkurencinį pranašumą, įgyvendindamas keletą reikšmingų projektų. Vienas pagrindinių – modernizuoti bendrovės „Kaipėdos nafta“ krantines.

Šiuo metu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu rengiamas techninis projektas krantinių Nr. 1 ir Nr. 2 rekonstrukcijai, pritaikant jas 17 metrų gyliui. Šiomis 1963–1964 metais statytomis krantinėmis ir naudojasi bendrovė „Klaipėdos nafta“.

„Vienas pagrindinių mūsų uždavinių netolimoje ateityje rekonstruoti įplaukos kanalą ir pasiekti jame 17 metrų gylį. Šiandien mūsų tikslas yra bendrovei „Klaipėdos nafta“ sudaryti sąlygas pasiekti maksimalius gylius ir grimzles prie pirmosios ir antrosios krantinių iki įplaukos kanalo rekonstrukcijos pabaigos. Ne paslaptis, kad dabar tanklaiviai šioje bendrovėje negali būti visiškai pakrauti, iš Klaipėdos jie vyksta galutinai pasikrauti į kaimyninius uostus. Įgyvendinus tiek mūsų, tiek bendrovės planuojamus projektus bus maksimaliai išnaudojami uosto parametrai, o dėl šių pokyčių neabejotiną naudą pajus ir valstybė“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Krantinių rekonstrukciją planuojama atlikti keliais etapais, darbus vykdant taip, kad nebūtų trikdoma krova. Tikimasi, jog pirmasis darbų etapas prasidės kitais metais. Atlikus rekonstrukciją, kurios metu bus pailgintos krantinės, „Klaipėdos nafta“ vienu metus galės priimti ir krauti nebe du, o tris tanklaivius vienu metu.

Įmonės „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Mantas Bartuška pabrėžia, kad įgyvendinus projektus bendrovė įgis konkurencinį kokybinį pranašumą tarp kitų Baltijos uostų terminalų, turės galimybę didinti naftos produktų krovos apimtis.

„Didėjant konkurencijai tarp uostų, kurie priima naftos produktus, greitai keičiantis technologijoms ir uostuose esančiai pramonei išgyvenant transformaciją, labai svarbu vieninteliame Lietuvos uoste sukurti tinkamas sąlygas ir konkurencinius pranašumus priimant didesnių talpų laivus. Aplinkinių Baltijos šalių uostų krantinių gyliai yra didesni, ir dėl šios priežasties dalis krovinių nukeliauja į konkurencinius uostus. „Klaipėdos nafta“ naftos terminale eksploatuoja dvi krantines ir įgyvendindama 2016–2020 metų veiklos strategiją itin palaiko vykdomą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos suplanuotų uosto krantinių rekonstrukcijų bei akvatorijos gilinimo darbų projektus“, – sako „Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius M. Bartuška.

Pagal Klaipėdos uosto inf.

Komentarai

Nemokami mokymai architektams ir inžinieriams
statyba ir architektura
archicad