Tag Archives | Eismo saugumas

Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos pozicija tvirta ir nepajudinama – tarptautinė automagistralė „Via Baltica“ turi atitikti aukščiausius saugumo reikalavimus, būti saugi ir patogi visiems eismo dalyviams. Svarbiausias joje atliekamų rekonstrukcijos darbų tikslas – atsikratyti klijuojamos mirties kelio etiketės. Penki kelio ruožai „Via Baltica“ – labai svarbi Lietuvos transporto arterija šiaurės–pietų kryptimi. Įgyvendinamas projektas tarptautiniu aspektu apima Lietuvą, Latviją, Estiją, Lenkiją, Čekiją ir Suomiją,… Skaityti daugiau
Sostinės savivaldybė pagerins susisiekimą saugiau važiuojant viena svarbiausių Vilniaus žiedinių sankryžų – Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. važiavimo greitis sumažės, įrengus iškilius greičio mažinimo kalnelius. Sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kelių tyrimo instituto siūlymus. Dėl saugesnių eismo sąlygų, geresnio pralaidumo eismo pokyčiai bus įvedami nuo gegužės 17 d. Pasak savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo… Skaityti daugiau
Tranzitinio eismo atskyrimas nuo vietinio, keturios eismo juostos, kur leidžiamas greitis – 130 km/val., jungiamieji keliai su leistinu greičiu 90 km/val., skiriamosios juostos įrengimas, skirtingų lygių sankryžos – tai esminiai tarptautiniai standartai, kurie diegiami rekonstruojant valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožą nuo 56,83 iki 97,06 km. Šis ruožas patenka į transeuropinio tinklo kelio E67 („Via Baltica“) plėtros projektą ir po rekonstrukcijos atitiks tarptautinius saugumo… Skaityti daugiau
Eismo sąlygos, sauga ir transporto priemonės per keletą metų labai pasikeitė ir dėl technologijų plėtros toliau sparčiai kinta. Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) viešėjęs Švedijos transporto administracijos vyresnysis patarėjas Larsas Ekmanas pastebėjo, kad ne visada plėtra vyksta tokia kryptimi, kaip tikimasi iš pradžių. „Tai, ką turime šiandien, ilgą laiką buvo siekiamybė – platūs keliai, daug transporto priemonių, greitai judantis jų srautas. Šiuos tikslus pasiekėme, bet… Skaityti daugiau
Norvegijoje 18 metų įgyvendinama eismo saugumo gerinimo programa „Vizija – nulis“ pasiteisino ir lėmė spartesnę kelių eismo saugumo plėtrą šalyje. „Nuo programos įgyvendinimo pradžios Norvegijos keliuose eismo įvykių skaičius sumažėjo trigubai ir vidutiniškai siekia 6 proc. mažėjimą per metus“, – sakė Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) lankęsis Norvegijos transporto tyrimų centro vyresnysis mokslo darbuotojas Rune Elvik. Jis atskleidė, kokias eismo saugumo priemones keliuose taiko norvegai… Skaityti daugiau
Atidarytas viadukas pėstiesiems ir dviratininkams ant Narbuto kalno, ties viešojo transporto stotelėmis. Daugiau kaip 67 m ilgio ir beveik 7 m pločio pėsčiųjų ir dviračių viadukas per T. Narbuto gatvę bus pritaikytas žmonėms su negalia, patogus mamoms su vėžimėliais – turės nuovažas iš abiejų viaduko pusių. Nauja ypatinga pėsčiųjų perėja, kuri leis vilniečiams saugiai ir patogiai nukeliauti iš vieno rajono į kitą, nekertant judrios miesto… Skaityti daugiau
Naujomis eismo juostomis platinama „Via Baltica“ – svarbiausia per Lietuvą einanti tarptautinė magistralė Šiaurės–Pietų kryptimi. Transporto eismas čia labai intensyvus, apie trečdalį jo sudaro krovininės transporto priemonės. Baigus platinti magistralės dalį tarp Kauno ir Marijampolės, eismo situacija joje, žadama, pasikeis iš esmės – važiuoti bus galima iki 130 km/val. greičiu, o specialistų vertinimu, avaringumas čia turėtų sumažėti net 70 procentų. Platinimo darbai, įrengiant papildomas eismo… Skaityti daugiau
Siekiant pagerinti eismo saugą ir Lietuvos regionų pasiekiamumą, per artimiausius dvejus metus šalies keliuose bus rekonstruota 13 pavojingų sankryžų, prie krašto kelių bus nutiesta apie 12 km dviračių takų, taip pat planuojama patobulinti ir automatizuoti keliuose fiksuojamų duomenų apdorojimą. Šie darbai bus atlikti įgyvendinant 15,4 mln. eurų vertės inžinerinių eismo saugos priemonių diegimo projektą, kuriam susisiekimo ministro įsakymu skirta daugiau kaip 11 mln. eurų Europos… Skaityti daugiau
Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentai (VGTU) Aivaras Paškauskas ir Tomas Vičkačka dalyvavo Europos Transporto Saugumo komisijos (angl. European Transport Safety council, ETSC) rengiamame projekte YEARS, kuriame jiems buvo skirtas apdovanojimas už inovatyviausią projektą. Vaikinai kviečiami atsiimti apdovanojimo ir dar kartą pristatyti projektą bei gautus rezultatus Briuselyje. Tokį įvertinimą VGTU atstovai gavo pirmąjį kartą Lietuvos dalyvavimo šiame projekte istorijoje. Projekto YEARS tikslas – įtraukiant jaunus asmenis,… Skaityti daugiau
Sostinėje prasidėjo naujo pėsčiųjų ir dviračių viaduko per T. Narbuto gatvę statybos. Savivaldybė planuoja, kad į viaduko atidarymą Karoliniškių ir Viršuliškių gyventojus galės pakviesti dar iki rugsėjo. Daugiau kaip 67 m ilgio ir beveik 7 m pločio pėsčiųjų ir dviračių viadukas per T. Narbuto gatvę bus pritaikytas žmonėms su negalia, patogus mamoms su vėžimėliais – nuovažos bus įrengtos iš abiejų viaduko pusių. „Sostinėje atsiras dar… Skaityti daugiau
Kaune planuojama panaudoti netradicinį sprendimą, kuris leistų gerokai sumažinti piko metu ant Petro Vileišio (Vilijampolės) tilto ir vadinamajame pilies žiede susidarančias automobilių spūstis. Tilto prieigose planuojama įrengti naują transporto mazgą su dviem žiedinėmis sankryžomis ir po tiltu einančia jungtimi. „Tiek ant paties tilto, tiek jo prieigose piko metu nuolat susidaro didelės eismo spūstys. Vakarinio piko metu jos nusidriekia iki pat pilies žiedo, kuris taip pat… Skaityti daugiau
Susisiekimo ministerijos įgaliota Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašė sutartį su bendrove „Kelprojektas“, kuri įsipareigojo parengti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 56,83–97,06 km (tarp Marijampolės iki Lietuvos/Lenkijos valstybės sienos) ruožo rekonstravimo specialiojo teritorijų planavimo dokumentą (specialusis planas) ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą. Specialiajame plane bus numatyta esamą kelio ruožą išplatinti iki 4 eismo juostų, vietoje buvusių vieno lygio sankryžų įrengti dviejų… Skaityti daugiau