Blog

Atidarytas viadukas per sostinės T. Narbuto gatvę

pėsčiųjų viadukas
Sauliaus Žiūros nuotr.

Atidarytas viadukas pėstiesiems ir dviratininkams ant Narbuto kalno, ties viešojo transporto stotelėmis. Daugiau kaip 67 m ilgio ir beveik 7 m pločio pėsčiųjų ir dviračių viadukas per T. Narbuto gatvę bus pritaikytas žmonėms su negalia, patogus mamoms su vėžimėliais – turės nuovažas iš abiejų viaduko pusių. Nauja ypatinga pėsčiųjų perėja, kuri leis vilniečiams saugiai ir patogiai nukeliauti iš vieno rajono į kitą, nekertant judrios miesto gatvės. Statant viaduką buvo įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, kas itin pagerins susisiekimą tarp Viršuliškių ir Karoliniškių rajonų.

Gera žinia ir dviratininkams – pastačius viaduką, jis tapo puikia jungtimi su dviračių maršrutu Č. Sugiharos gatve ir A. Vaitkaus ir I. Šimulionio gatvėmis. Taip pat jau netrukus bus baigtas projektuoti daugiau kaip 5 km kokybiškas dviračių ir pėsčiųjų takas palei T. Narbuto gatvę sujungsiantis Pilaitę su Konstitucijos prospektu.

Naujasis Narbuto pėsčiųjų viadukas sujungs ir kasdienes laisvalaikio pėsčiųjų trasas. Šiaurinėje T. Narbuto gatvės pusėje, vienas pirmųjų suplanuotas ir įrengtas Šiaurinis takas (K4), jungiantis Pašilaičius-Justiniškes-Žvėryną. Pietinėje gatvės pusėje planuojama įrengti Vaizdingąjį taką (L5), jungiantį Lazdynus-Karoliniškių kraštovaizdžio draustinį – Žvėryną. Maršrutus galima rasti vilniuskojoms.lt.

Atsiradus saugiam naujajam viadukui, buvusi antžeminė pėsčiųjų perėja per T. Narbuto gatvę bus iškart užtverta ir panaikinta per artimiausią savaitę. Naujasis viadukas per T. Narbuto gatvę kainavo 1 mln. 389 tūkst. eurų.

Sauliaus Žiūros nuotr.

Įdomūs faktai:

– Tokio tipo viadukas – be atraminių guolių, kai plieninė konstrukcija įbetonuota į atramas – vienintelis ir pirmasis Lietuvoje, o tokia statymo praktika perimta iš Švedijos. Plieninė viaduko perdangos konstrukcija sumontuota vos per vieną naktį.

– Vidutiniškai vienu metu statybose dirbo nuo 15 iki 30 darbuotojų vienu metu.

– Paklota apie 300 m vandens nuotekų vamzdžių ir elektros komunikacijų. Visam objektui sunaudota apie 350 kub. m betono, paklota daugiau kaip 200 tonų asfalto dangos, sunaudota daugiau kaip 900 kv. m betoninių plytelių takelių dangoms.

Sauliaus Žiūros nuotr.Vilniaus savivaldybės inf.

Parašykite komentarą

Atsiliepimų nėra.