„Reikia architekto“: Kaip mokyklos architektūra padeda udgyti demokratišką ir laisvą asmenybę?

„Reikia architekto“: Kaip mokyklos architektūra padeda udgyti demokratišką ir laisvą asmenybę?

„Reikia architekto“
Catherine Burke (kairėje) ir Rūta Leitanaitė.

Kaip mokykla gali tapti vieta, pelnytai vadinama antraisiais namais, kuriuose asmenybė augtų, kurtų ir veržtųsi tobulėti pati, neverčiama? Receptas turi labai daug sudėtinių dalių – tai mokytojai, mokymo programos, papildomų užsiėmimų galimybė ir taip toliau.

Su Kembridžo universiteto Švietimo fakulteto lektore Catherine Burke „Žinių radijo“ laidoje „Reikia architekto“, šiandien, vasario 8-ąją, Rūta Leitanaitė kalbėsis apie labai apčiuopiamą mokymo proceso elementą – vietą, kurioje mokymasis vyksta. Kokią reikšmę mokymuisi turi mokyklos architektūra? Kaip mokyklos pastatas, jo aplinka, atskiros klasės, salės, kabinetai gali pakeisti mokymosi procesą į gera?

„Žinių radijo“ laida „Reikia architekto“ transliuojama kas antrą ketvirtadienį 14.35 val.

Temos: „Reikia architekto“, Mokyklų architektūra

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai