Tag Archives | „Via Baltica“

Kauno pašonėje, greta prekybos centro „Mega“ įsibėgėja vieno didžiausių šalies transporto mazgų rekonstrukcija. Per beveik tris mėnesius atlikta jau trečdalis grandiozinio, daugiau nei 17 mln. eurų vertės projekto darbų. Šio etapo metu naujai įrengtos eismo juostos atskirs vietinio susisiekimo ir tranzito srautus. Šilainių pakraštyje nusidriekusiame transporto mazge susikerta „Via Baltcia“ greitkelis ir pagrindinė šalies magistralė A1. Atkarpoje ties prekybos centru „Mega“ kelias bus praplatintas įrengiant… Skaityti daugiau
Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos pozicija tvirta ir nepajudinama – tarptautinė automagistralė „Via Baltica“ turi atitikti aukščiausius saugumo reikalavimus, būti saugi ir patogi visiems eismo dalyviams. Svarbiausias joje atliekamų rekonstrukcijos darbų tikslas – atsikratyti klijuojamos mirties kelio etiketės. Penki kelio ruožai „Via Baltica“ – labai svarbi Lietuvos transporto arterija šiaurės–pietų kryptimi. Įgyvendinamas projektas tarptautiniu aspektu apima Lietuvą, Latviją, Estiją, Lenkiją, Čekiją ir Suomiją,… Skaityti daugiau
Tranzitinio eismo atskyrimas nuo vietinio, keturios eismo juostos, kur leidžiamas greitis – 130 km/val., jungiamieji keliai su leistinu greičiu 90 km/val., skiriamosios juostos įrengimas, skirtingų lygių sankryžos – tai esminiai tarptautiniai standartai, kurie diegiami rekonstruojant valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožą nuo 56,83 iki 97,06 km. Šis ruožas patenka į transeuropinio tinklo kelio E67 („Via Baltica“) plėtros projektą ir po rekonstrukcijos atitiks tarptautinius saugumo… Skaityti daugiau
Šiandien susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Pranckevičius oficialiai atidarė rekonstruotą magistralės „Via Baltica“ dalį tarp Kauno ir Marijampolės. Visas šis kelias, svarbus Lietuvos ir tarptautiniam susisiekimui, jau išplatintas iki 4 eismo juostų ir nuo šiol atitinka automagistralei keliamus reikalavimus. Tikimasi, kad čia atlikti darbai avaringumą sumažins apie 70 proc. „Lietuvoje – tai pirmoji automagistralė po daugiau negu 20 metų.… Skaityti daugiau
Naujomis eismo juostomis platinama „Via Baltica“ – svarbiausia per Lietuvą einanti tarptautinė magistralė Šiaurės–Pietų kryptimi. Transporto eismas čia labai intensyvus, apie trečdalį jo sudaro krovininės transporto priemonės. Baigus platinti magistralės dalį tarp Kauno ir Marijampolės, eismo situacija joje, žadama, pasikeis iš esmės – važiuoti bus galima iki 130 km/val. greičiu, o specialistų vertinimu, avaringumas čia turėtų sumažėti net 70 procentų. Platinimo darbai, įrengiant papildomas eismo… Skaityti daugiau
Susisiekimo ministerijos įgaliota Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašė sutartį su bendrove „Kelprojektas“, kuri įsipareigojo parengti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 56,83–97,06 km (tarp Marijampolės iki Lietuvos/Lenkijos valstybės sienos) ruožo rekonstravimo specialiojo teritorijų planavimo dokumentą (specialusis planas) ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą. Specialiajame plane bus numatyta esamą kelio ruožą išplatinti iki 4 eismo juostų, vietoje buvusių vieno lygio sankryžų įrengti dviejų… Skaityti daugiau
Tęsiant magistralės „Via Baltica“ modernizavimo darbus, jau kitąmet visas kelias tarp Kauno ir Marijampolės bus keturių eismo juostų. Šiuo metu likę dviejų eismo juostų pločio ruožai, kurių bendras ilgis – apie 24 km, dar dvi eismo juostos bus praplatintos įgyvendinus pasirašytas rangos darbų sutartis. „Vis dar didelis avaringumas magistralėje „Via Baltica“ – vienas svarbiausių rūpesčių gerinant Lietuvos kelių infrastruktūrą ir eismo saugą. Šiuo metu magistralėje… Skaityti daugiau
Tarptautinėje magistralėje „Via Baltica“ siekiant pagerinti eismo saugumo lygį sparčiai vyksta rekonstrukcijos darbai – baigti du itin svarbūs projektai. Į automagistralės kategoriją pertvarkytas magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 9,75 km ilgio antrasis ruožas (nuo 35,40 iki 45,15 km), kelyje A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga įrengta sankryža ir rekonstruota atkarpa nuo 65,19 km iki 66,09 km. „Via Baltica“ yra svarbiausias transporto koridorius Baltijos valstybėms. Juo eina didžiausi tarptautiniai srautai. Lietuvoje… Skaityti daugiau
Lietuvos automobilių kelių direkcija ir jungtinės veiklos pagrindu susivienijusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro bendrovės „Fegda“ (atsakingas partneris), „Lemminkainen Lietuva“ (partneris), Lemminkainen Infra OY (partneris), „Eurovia Lietuva“ (partneris), „Tilsta“ (partneris) ir „Hidrostatyba“ (partneris) pasirašė pirkimo sutartį „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. I etapas. Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimas“ statybos darbams atlikti. Pagal šią sutartį per… Skaityti daugiau
Šią savaitę AB „Panevėžio keliai“ pradeda valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio, sutampančio su magistralės „Via Baltica“ trasa, I etapo, apimančio aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro, rekonstrukciją. Darbus numatoma atlikti nenutraukiant eismo, tik jį apribojant. Pradedamas rekonstruoti ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys– Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“),… Skaityti daugiau
Nuo Lenkijos sienos pietuose iki Latvijos sienos šiaurėje besidriekianti „Via Baltica“ šiandien yra viena svarbiausių šalies tranzito arterijų. Kol kas Lietuvoje nėra kito transporto koridoriaus, kuriuo šiaurės–pietų kryptimis būtų vežami kroviniai tokia apimtimi, kokia jie yra vežami „Via Baltica“ automagistrale. Kelyje krovininio eismo dalis sudaro apie 30 proc., todėl jame būtina gera infrastruktūra, užtikrinanti sklandų eismą. Šiandien dėl esamos kelių infrastruktūros, eismo sąlygų bei važiavimo… Skaityti daugiau
Nuo Lenkijos sienos pietuose iki Latvijos sienos šiaurėje besidriekianti „Via Baltica“ šiandien yra viena svarbiausių šalies tranzito arterijų. Kol kas Lietuvoje nėra kito transporto koridoriaus, kuriuo šiaurės–pietų kryptimis būtų vežami kroviniai tokia apimtimi, kokia jie yra vežami „Via Baltica“ automagistrale. Kelyje krovininio eismo dalis sudaro apie 30 proc., todėl jame būtina gera infrastruktūra, užtikrinanti sklandų eismą. Tačiau šiandien dėl esamos kelių infrastruktūros, eismo sąlygų bei… Skaityti daugiau