Pasirašyta „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbų sutartis

Pasirašyta „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbų sutartis

Kaunas–Marijampolė–Suvalkai
LAKD nuotr.

Lietuvos automobilių kelių direkcija ir jungtinės veiklos pagrindu susivienijusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro bendrovės „Fegda“ (atsakingas partneris), „Lemminkainen Lietuva“ (partneris), Lemminkainen Infra OY (partneris), „Eurovia Lietuva“ (partneris), „Tilsta“ (partneris) ir „Hidrostatyba“ (partneris) pasirašė pirkimo sutartį „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. I etapas. Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimas“ statybos darbams atlikti.

Pagal šią sutartį per 9 mėnesius nuo jos įsigaliojimo (į šį laikotarpį neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d.) numatyta atlikti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km (bendras ruožo ilgis – 11,68 km) rekonstrukciją pagal AM techninės kategorijos reikalavimus su skiriamąja juosta bei šalia kelio A5 nutiestais apjungiamaisiais keliais.

Taip pat bus rengiama sankirta 48,34 km ir apjungiamieji keliai; skirtingų lygių sankryžos su jungiamaisiais keliais – 52,23 km (Sasnavos) ir 56,66 km (Puskelnių), du žiedai; apjungiamuosiuose keliuose – nuovažos į sodybas ir laukus; 6 viadukai (sankirtoje 48,34 km, Sasnavos skirtingų lygių sankryžoje 52,23 km, per geležinkelį 54,06 km, per geležinkelį apjungiamajam keliui 54,12 km, 2 tuneliniai viadukai – 53,87 km ir 54,33 km); estakada Puskelnių skirtingų lygių sankryžoje; diegiamos aplinkosaugos priemonės (triukšmą slopinančios užtvaros, apželdinimas, tvoros ir barjerai gyvūnams, praėjimas varliagyviams); įrengiamas skirtingų lygių sankryžų apšvietimas; rekonstruojami inžineriniai tinklai (elektros, oro, ryšių linijų ir žinybinių tinklų ir dujotiekio rekonstravimas; lietaus nuotekų nuleidimo tinklai ir paviršinių nuotekų valymo įrenginiai; pertvarkomos melioracijos sistemos šalia kelio).

Statybos darbai bus finansuojami Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto lėšomis. Planuojama darbų vertė –daugiau kaip 51 mln. eurų (su PVM).

Įgyvendinus planuojamus projekto darbus, bus užtikrintos saugios eismo sąlygos, atitinkančios transporto srautus, kelių kategorijai AM keliamus reikalavimus bei nustatytus tarptautinius standartus. Projekto įgyvendinimas pagerins TEN-T kelių infrastruktūrą Lietuvos teritorijoje, bus sudarytos palankios sąlygos tranzitiniam bei vietiniam eismui, sumažės nelaimingų atsitikimų skaičius ir sutrumpės kelionės laikas.

LAKD inf.

Temos: „Via Baltica“, Kelių infrastruktūra, LAKD

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai