• tikkurila
  • ruukki
  • tikkurila
  • ruukki

Kelininkai gali pretenduoti rekonstruoti dar vieną „Via Baltica“ ruožą

2017 gegužės 25 d.
SA archyvo nuotr.
SA archyvo nuotr.

Nuo Lenkijos sienos pietuose iki Latvijos sienos šiaurėje besidriekianti „Via Baltica“ šiandien yra viena svarbiausių šalies tranzito arterijų. Kol kas Lietuvoje nėra kito transporto koridoriaus, kuriuo šiaurės–pietų kryptimis būtų vežami kroviniai tokia apimtimi, kokia jie yra vežami „Via Baltica“ automagistrale.

Kelyje krovininio eismo dalis sudaro apie 30 proc., todėl jame būtina gera infrastruktūra, užtikrinanti sklandų eismą. Šiandien dėl esamos kelių infrastruktūros, eismo sąlygų bei važiavimo įpročių jame nėra užtikrinamas tranzitinės paskirties keliui privalomas aukštas eismo kokybės lygis.

Lietuvos automobilių kelių direkcija nuolat imasi šio kelio rekonstrukcijos darbų. Tik ką Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje paskelbtas atviras konkursas „Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 23,40 iki 35,40 km rekonstravimas“.

Numatomas darbų atlikimo terminas – pagal tiekėjo pasiūlymą, bet ne ilgiau kaip 24 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo (į šį laikotarpį neįskaičiuota žiemos pertrauka).

Numatyti svarbiausi darbai:

Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 23,40 iki 35,40 km rekonstravimas į automagistralės kategorijos kelią.

Skriaudžių skirtingų lygių sankryžos įrengimas kelio A5 31,68 km.

Sankirtų įrengimas kelio A5 25,85 ir 27,85 km.

Jungiamųjų kelių tiesimas.

Viadukų skirtingų lygių sankryžoje ir sankirtose statyba.

Tunelinio viaduko statyba kelio A5 23,93 km.

Požeminės gyvūnų perėjos įrengimas kelio A5 30,64 km.

Triukšmą slopinančios užtvaros įrengimas.

Sankryžos ir tunelinio viaduko apšvietimo įrengimas.

Inžinerinių tinklų rekonstravimas (taip pat ir 110 kV oro linijos ruožo rekonstravimas).

Komentarai

statyba ir architektura
archicad