Tag Archives | Kelio rekonstrukcija

Rekonstruotas įvažiavimas į Palangą, kurio kurortas labai laukė, bus platesnis, patogesnis ir žalesnis. Laikas bėga – dar pernai čia virė kelio rekonstravimo darbai, o šiandien projektas, kurį parengė bendrovė „SRP Projektas“ (vadovas Tadas Kasperavičius), jau įgyvendintas 99 procentais. Po rekonstrukcijos įvažiavimas į Palangą tapo ne tik daug patogesnis, saugesnis, bet ir reprezentatyvus.Šarūnas VAITKUS Problematiška gatvė „Kretingos gatvės rekonstrukcija – kurortui labai svarbus projektas, nes vien… Skaityti daugiau
Naujomis eismo juostomis platinama „Via Baltica“ – svarbiausia per Lietuvą einanti tarptautinė magistralė Šiaurės–Pietų kryptimi. Transporto eismas čia labai intensyvus, apie trečdalį jo sudaro krovininės transporto priemonės. Baigus platinti magistralės dalį tarp Kauno ir Marijampolės, eismo situacija joje, žadama, pasikeis iš esmės – važiuoti bus galima iki 130 km/val. greičiu, o specialistų vertinimu, avaringumas čia turėtų sumažėti net 70 procentų. Platinimo darbai, įrengiant papildomas eismo… Skaityti daugiau
Kelyje Šilutė–Rusnė artimiausiu metu prasidės parengiamieji darbai užliejamo kelio ruožui rekonstruoti ir estakadai statyti. Pirmiausia numatytame rekonstruoti ruože turės būti iškirsti kelkraščiuose ir ant kelio pylimo augantys medžiai, kurie trukdytų atlikti darbus. Jau 2019 m., iki statybos darbų pabaigos, prie rekonstruoto kelio tiek pat medžių bus atsodinta. Rengiantis rekonstrukcijos darbams teks iškirsti eismo saugai pavojų keliančius 288 senus, alėją sudarančius medžius. Kraštovaizdžiui atkurti tiek pat… Skaityti daugiau
Iki 2018 m. pabaigos kelyje Nr. 206 Šilutė–Rusnė bus pastatyta estakada, padėsianti šio krašto gyventojams išvengti kasmet kelią užliejančių potvynių keliamų nepatogumų. Šiandien pasirašyta sutartis dėl šio ilgai laukto projekto įgyvendinimo. „Potvynių užliejamas kelias – skaudi problema Rusnės ir šio krašto gyventojams. Apmaudu, kad tiek metų, iš tiesų jau ne vieną dešimtmetį, tęsėsi svarstymai ir pasirengimai, kurie vis nesibaigdavo konkrečiais sprendimais ir darbais. Šiandien pasirašyta… Skaityti daugiau
Magistralinis kelias A14 Vilnius–Utena juo važiuojantiems – tikras išbandymas, vis dėl to betoninės dalies rekonstrukcijos projektas jau ne vienerius metus stringa Seimo koridoriuose – ilgą laiką svarstyta, ar šis projektas valstybei ne per brangus. Utenos rajono savivaldybės meras Alvydas Katinas projekto likimą ėmėsi aiškintis Susisiekimo ministerijoje, galiausiai, prašymas nukeliavo į Lietuvos automobilių kelių direkciją. LAKD direktoriaus pavaduotojas, laikinai einantis direktoriaus pareigas, Eduardas Grinaveckas savivaldybę informavo,… Skaityti daugiau
Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja: nors kelio A6 ruože iš Kauno į Karmėlavą ir atgal vis dar vyksta intensyvūs rekonstravimo darbai, jie bus baigti (arba laikinai sustabdyti) iki šių metų liepos 14 dienos, kai Karmėlavos oro uostas mėnesiui taps vieninteliu tarptautiniu Lietuvos oro uostu. Dešinė minėto kelio pusė bus visiškai išasfaltuota, eismas vyks visomis eismo juostomis. Kaire pusė transportas judės irgi visomis eismo juostomis: bus… Skaityti daugiau
Šią savaitę AB „Panevėžio keliai“ pradeda valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio, sutampančio su magistralės „Via Baltica“ trasa, I etapo, apimančio aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro, rekonstrukciją. Darbus numatoma atlikti nenutraukiant eismo, tik jį apribojant. Pradedamas rekonstruoti ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys– Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“),… Skaityti daugiau
Nuo Lenkijos sienos pietuose iki Latvijos sienos šiaurėje besidriekianti „Via Baltica“ šiandien yra viena svarbiausių šalies tranzito arterijų. Kol kas Lietuvoje nėra kito transporto koridoriaus, kuriuo šiaurės–pietų kryptimis būtų vežami kroviniai tokia apimtimi, kokia jie yra vežami „Via Baltica“ automagistrale. Kelyje krovininio eismo dalis sudaro apie 30 proc., todėl jame būtina gera infrastruktūra, užtikrinanti sklandų eismą. Šiandien dėl esamos kelių infrastruktūros, eismo sąlygų bei važiavimo… Skaityti daugiau
Nuo Lenkijos sienos pietuose iki Latvijos sienos šiaurėje besidriekianti „Via Baltica“ šiandien yra viena svarbiausių šalies tranzito arterijų. Kol kas Lietuvoje nėra kito transporto koridoriaus, kuriuo šiaurės–pietų kryptimis būtų vežami kroviniai tokia apimtimi, kokia jie yra vežami „Via Baltica“ automagistrale. Kelyje krovininio eismo dalis sudaro apie 30 proc., todėl jame būtina gera infrastruktūra, užtikrinanti sklandų eismą. Tačiau šiandien dėl esamos kelių infrastruktūros, eismo sąlygų bei… Skaityti daugiau
Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė netrukus pradėsianti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 – Panevėžio aplinkkelio, sutampančio su magistralės „Via Baltica“ trasa, rekonstrukciją. 22 kilometrų ilgio aplinkkelis bus išplatintas nuo dviejų iki trijų eismo juostų, įrengiant 2+1 tipo kelią, kai automobilių eismas papildoma trečiąja eismo juosta, einančia kelio viduriu, kas keletą kilometrų keičia eismo kryptį. Tokiu būdu sudaromos sąlygos kas keletą kilometrų saugiai aplenkti lėčiau važiuojančius… Skaityti daugiau
Lietuvos automobilių kelių direkcija, Vilniaus miesto ir Trakų rajono savivaldybės atstovai pasirašė trišalę sutartį, kuria įsipareigojo sudaryti sąlygas įgyvendinti projektą „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė, A4 Vilnius–Varėna–Gardinas ir gatvių, kurios yra šių kelių tąsa, ruožų (pradžia – Galvės g. ir Savanorių pr. sankryža Vilniaus mieste, pabaiga – Vilniaus g. pradžia Trakų mieste) rekonstravimas“. Šis projektas įtrauktas į 2017–2020 metų planuojamų įgyvendinti projektų sąrašą, finansuotinų… Skaityti daugiau
Kelininkai pradėjo valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 119 Molėtai–Anykščiai ruožo nuo 35,9 iki 41,3 kilometro rekonstrukciją. Projekte numatyta atnaujinti 5,4 kilometro ruožą viename vaizdingiausių Lietuvos kelių, vietos gyventojų pramintų „Biržinka“. Rekonstruojamas „Biržinkos“ ruožas prasideda ties Anykščių regioninio parko riba, driekiasi parko teritorija ir baigiasi Liudiškių gatvėje Anykščių mieste. „Nors sutartyje numatytas darbų įvykdymo terminas – 2018 metų gegužė, projektą kelininkai ketina užbaigti dar iki rugsėjo… Skaityti daugiau