Investicijų į nekilnojamąjį turtą bendrovė „Hanner“ turi, kuo pasigirti, – per pirmąjį šių metų pusmetį ji Lietuvoje iš viso pardavė 235 butus – 21 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2015 metais. 115 butų parduota „Žvėryno namuose“, 62 butai – „Ozo namuose“, 40 – „Pilies apartamentuose“ bei 18 butų kituose bendrovės projektuose.
„Hanner“ parduotų butų sandorių vertė Lietuvoje pirmąjį pusmetį siekė 28 mln. eurų. Užsienio rinkose parduotas 91 butas (38 proc. daugiau butų nei 2015-aisiais per tą patį laikotarpį), o bendra sandorių vertė siekė 8 mln. eurų.
„Stipriai išaugusi butų paklausa „Žvėryno namuose“ didele dalimi prisidėjo prie grupės pardavimų augimo. Šis projektas, kuriame per pirmąjį 2016 metų pusmetį iš viso parduota 115 butų, tapo populiariausiu objektu ir sostinėje, ir Lietuvoje. Jau netrukus pradėsime ketvirtojo „Žvėryno namų“ etapo statybas, iki 2017 metų pirmojo pusmečio pabaigos gyvenvietėje planuojame pasiūlyti dar beveik 330 naujų butų“, – sakė „Hanner“ valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.
„Hanner“ per artimiausius 18 mėnesių – iki 2017 metų pabaigos – Lietuvos rinkai ketina pasiūlyti dar beveik 700 naujų butų. 2016 metų pirmąjį pusmetį „Hanner“ Lietuvos rinkai pasiūlė 291 butą projektuose „Pilies apartamentai“ ir „B23“.
2016 metų antrąjį pusmetį bendrovė numato pasiūlyti 169 butus („Žvėryno namų“ gyvenvietėje), 2017 metais – dar apie 500 naujos statybos butų: projektuose „B23“ (apie 120), „Žvėryno namai“ (160), Žalgirio stadiono teritorijoje (120) bei dar viename naujame projekte (apie 100), kuriam šiuo metu ieškoma sklypo.
A. Avulis prognozuoja, kad naujų butų Vilniuje pasiūla, pirmojo pusmečio pabaigoje siekusi 3,9 tūkst. butų, turėtų išlikti panašiame lygyje. 2017 metų pradžioje ji gali siekti apie 4 tūkst. butų.
2016 metų pirmąjį pusmetį 49 proc. pardavimų rinkoje sudarė butai, kurių plotas neviršijo 50 kvadratinių metrų, 33 proc. butų plotas siekė 50–70 kvadratinių metrų, o 18 proc. butų plotas buvo didesnis nei 70 kvadratinių metrų.
„Nuo kovo mėnesio stebime mažėjančius pardavimus ekonominiame segmente, ir pirkėjų suaktyvėjimą vidutinio bei prestižinio būsto segmentuose. Taip pat pastebime, jog padaugėjo pirkėjų, kurie būstą įsigyja kaip investiciją ir jį iš karto siūlo nuomos rinkoje, kuri šiuo metu yra gana aktyvi“, – vertino A. Avulis.
2016 metų pirmąjį pusmetį vidutinė kvadratinio metro kaina Vilniaus rinkoje pakilo 3,8 proc., tačiau išliko 30 proc. žemesnė nei per ikikriziniais 2007-aisiais pasiektą piką.