Tag Archives | Žiedinės sankryžos

Norvegijoje 18 metų įgyvendinama eismo saugumo gerinimo programa „Vizija – nulis“ pasiteisino ir lėmė spartesnę kelių eismo saugumo plėtrą šalyje. „Nuo programos įgyvendinimo pradžios Norvegijos keliuose eismo įvykių skaičius sumažėjo trigubai ir vidutiniškai siekia 6 proc. mažėjimą per metus“, – sakė Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) lankęsis Norvegijos transporto tyrimų centro vyresnysis mokslo darbuotojas Rune Elvik. Jis atskleidė, kokias eismo saugumo priemones keliuose taiko norvegai… Skaityti daugiau
Siekiant pagerinti eismo saugą ir Lietuvos regionų pasiekiamumą, per artimiausius dvejus metus šalies keliuose bus rekonstruota 13 pavojingų sankryžų, prie krašto kelių bus nutiesta apie 12 km dviračių takų, taip pat planuojama patobulinti ir automatizuoti keliuose fiksuojamų duomenų apdorojimą. Šie darbai bus atlikti įgyvendinant 15,4 mln. eurų vertės inžinerinių eismo saugos priemonių diegimo projektą, kuriam susisiekimo ministro įsakymu skirta daugiau kaip 11 mln. eurų Europos… Skaityti daugiau
Kaune planuojama panaudoti netradicinį sprendimą, kuris leistų gerokai sumažinti piko metu ant Petro Vileišio (Vilijampolės) tilto ir vadinamajame pilies žiede susidarančias automobilių spūstis. Tilto prieigose planuojama įrengti naują transporto mazgą su dviem žiedinėmis sankryžomis ir po tiltu einančia jungtimi. „Tiek ant paties tilto, tiek jo prieigose piko metu nuolat susidaro didelės eismo spūstys. Vakarinio piko metu jos nusidriekia iki pat pilies žiedo, kuris taip pat… Skaityti daugiau
Nuo šiol namo grįžtančius vilniečius ir miesto svečius Vilniaus miesto stotyje pasitinka visiškai atnaujinta žiedinė sankryža, jungianti Stoties ir Geležinkelio gatves. Čia įrengtos naujos saugumo salelės, iškiliosios perėjos, pažymėtos papildomos automobilių stovėjimo vietos, praplatintas viešojo transporto keleivių laukimo paviljonas, sankryžoje atsirado aiškios eismo juostos. Vienoje sudėtingiausių sostinėje žiedinių sankryžų nebeliko chaotiško judėjimo: pertvarkius sankryžą, eismo tvarka tapo aiški ir suprantama, padidėjo eismo dalyvių saugumas, pagerėjo… Skaityti daugiau
Praėjus metams po to, kai Vilniuje buvo pakeistas Olandų bei Tuskulėnų žiedinių sankryžų ženklinimas, pasikeitė ne tik vairuotojų įpročiai, bet ir situacija pačiose sankryžose, pastebi draudikai. Draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis pastebi, kad nors prireikė laiko, kol vairuotojai prie pakeitimų prisitaikė, šiuo metu eismas šiose žiedinėse sankryžose vyksta gerokai sklandžiau. „Aiškesnis ženklinimas padėjo užtikrinti, kad sankryžose būtų kuo mažiau ne tik pavojingų,… Skaityti daugiau
Sostinės valdžia, rugpjūčio pradžioje paskelbusi pertvarkiusi Žirmūnų ir Antakalnio žiedinių sankryžų žymėjimą, baigiantis metams tvirtina, kad naujasis sankryžų ženklinimas pasiteisino. Po eismo organizavimo pakeitimų Antakalnio žiedo laidumas pagerėjo dešimtadaliu, Žirmūnų žiede spūsčių nebėra bent jau rytinio piko metu. Tokius rezultatus atskleidė Vilniaus Gedimino technikos universiteto mokslininkų atlikta analizė. Tyrimo duomenimis, šiuose žieduose pakeitus eismo organizavimo tvarką pagerėjo ir eismo saugumas – sumažėjo eismo įvykių. Prieš… Skaityti daugiau
Sostinės valdžia, rugpjūčio pradžioje paskelbusi pertvarkiusi Žirmūnų ir Olandų žiedinių sankryžų žymėjimą, gali džiaugtis pirmaisiais rezultatais. Pakako tik poros mėnesių, kad vairuotojai prisitaikytų prie naujovių, sumažėtų chaotiško vairavimo ir eismo įvykių. Specialistai įvardija ir dar vieną važiavimo žiedais schemų išaiškinimo privalumą – tapo paprasčiau nustatyti eismo įvykio kaltininką. Draudimo bendrovės BTA duomenimis, šiemet rugpjūtį–rugsėjį pastebimai sumažėjo eismo įvykių būtent Žirmūnų žiede. Vilniaus Gedimino technikos universiteto… Skaityti daugiau
Duobėtos Verkių ir Prancūzų gatvės, Aukštųjų Šančių gyventojams pastarąjį dešimtmetį keliančios ne pačias maloniausias asociacijas, kitų metų pavasarį turėtų sulaukti rekonstrukcijos, žada Kauno miesto savivaldybė. Kaip tik ruošiamasi skelbti konkursą, kurio metu paaiškės, kuri įmonė imsis šių gatvių tvarkymo. „Gatvių būklė tokia prasta, kad vien pakeisti asfalto neužtenka. Tiek Verkių, tiek Prancūzų gatves būtina rekonstruoti iš esmės. Konkursas, skirtas išsiaiškinti, kuri įmonė imsis darbų ir… Skaityti daugiau
Per pastarąjį dešimtmetį Europoje avarijų skaičių pavyko sumažinti beveik 50 proc., Lietuvoje – net 70 proc. Šiuo metu Lietuva pagal žuvusiųjų eismo įvykiuose skaičių, tenkantį 1 mln. gyventojų, užima 4 vietą visoje ES. Tikimasi, kad didesnė pažanga šioje srityje bus pasiekta per artimiausius ketverius metus. „Siekdami, kad Lietuvos keliuose nežūtų nei vienas žmogus, daug dėmesio skiriame pažangiausių inžinerinių saugaus eismo priemonių diegimui. Tai reiškia, kad… Skaityti daugiau
Dar viena naujovė sostinės gatvėse – nuo rugpjūčio 6-osios važiuojantiems Vilniaus žiedinėmis sankryžomis įvedamas aiškesnis ženklinimas, kad automobilių srautai judėtų greičiau, žiedai taptų saugesni pėstiesiems, mažėtų spūsčių ir avarinių situacijų bei trukdžių viešajam transportui. Skaičiuojama, kad aiškus ir gerai organizuotas eismas žiedais padidins automobilių srautų laidumą apie 20 procentų, pagerės eismo sąlygos. „Iki šiol žiedinėse Vilniaus sankryžose trūko aiškaus ženklinimo, todėl vairuotojai judėdami žiedu persirikiuodavo… Skaityti daugiau