Prireikė ne vien skaičiavimų, bet ir įžvalgos

Prireikė ne vien skaičiavimų, bet ir įžvalgos

Taip pat netoli Palangos esanti Vydmantų sankryža rekonstruota į dobilo formos skirtingų lygių sankryžą.

Prie Palangos aplinkkelio ir Vydmantų sankryžos buvo rekonstruoti pėsčiųjų bei dviračių takai ir nutiestas naujas požeminis pėsčiųjų ir dviratininkų takas po keliu A13. Taip pat įrengti kelio atitvarai, sutvarkyta aplinka.

Projektuojant buvo numatyti sprendiniai, susiję su laukinių gyvūnų apsauga tiesiamo kelio atkarpoje per mišką. Gyvūnijos apsaugai Palangos aplinkkelio projekte buvo numatytos ir įrengtos tvoros, dvivėriai ir vienvėriai varteliai, horizontalūs barjerai, pralaidos varliagyviams, įspėjamieji kelio ženklai.

Nutiestu Palangos aplinkkeliu kasdien naudojasi apie porą tūkstančių autotransporto priemonių – jos aplenkia Palangos gatves. Todėl oro tarša prie tranzitinių gatvių Palangoje sumažėjo net iki 35 proc.

Tranzitiniam autotransporto srautui aplenkus miestą, sumažėjo ir triukšmo lygis Palangoje. Remiantis pagrindinių automobilių kelių strateginio triukšmo kartografavimo žemėlapiu (2011 metų), triukšmo paros lygis prie artimiausių gyvenamųjų namų buvo 65–70 decibelų (iki 5 decibelų viršyta triukšmo higienos norma). Nutiesus Palangos aplinkkelį, Kretingos g. (ruože nuo Vydmantų sankryžos iki Klaipėdos pl.), Klaipėdos pl. (ruože nuo sankryžos su Kretingos g. iki sankryžos su Liepojos pl.) ir Liepojos pl. (ruože nuo sankryžos su Klaipėdos pl. iki Palangos oro uosto) triukšmo lygis sumažėjo 5 decibelais.

„Rengdami Palangos aplinkkelio ir Vydmantų sankryžos rekonstrukcijos techninius projektus mūsų specialistai kruopščiai įvertino, kokį poveikį aplinkai ir visuomenei gali turėti šių projektų įgyvendinimas. Mūsų tikslas buvo užtikrinti, kad aplinkosauginė situacija smarkiai pagerėtų arba kad neigiamas poveikis būtų sumažintas iki minimumo: kad gyventojų nevargintų triukšmas, būtų sumažinta oro tarša ir išsaugota biologinė įvairovė bei kraštovaizdis“, – sakė bendrovės „Kelprojektas“ generalinis direktorius Algimantas Medžiaušis.

Taip pat skaitykite: https://sa.lt/viesojo-ir-privaciojo-sektoriu-bendradarbiavimas-laukiama-proverzio/

 

Temos: Kelprojektas, Medžiaušis, Palangos aplinkkelis, Rekonstrukcija, sankryža, VPSP

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai