Paskelbta, kas projektuos antrąją „Rail Baltica“ liniją

Paskelbta, kas projektuos antrąją „Rail Baltica“ liniją

„Rail Baltica“
railbaltica.org nuotr.

„RB Rail AS“ pirkimų komisija paskelbė konkurso „Projektavimo ir projektavimo priežiūros paslaugos naujai linijai Kaunas-Ramygala“ laimėtoją – Ispanijos įmonę „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“. Tai antrasis iš septynių „RB Rail AS“ vykdomų „Rail Baltica“ linijos projektavimo konkursų.

Iš viso pasiūlymus pateikė keturi konsorciumai. Ekonomiškai naudingiausiu pripažintas 6 979 893 Eur (be PVM) vertės „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“ pasiūlymas.

Per 24 mėnesius kompanija turės parengti šio ruožo geležinkelio pamatų ir antstatų statybos bei detalųjį techninį projektus. Taip pat bus atlikta statybos vietų analizė, vertės inžinerijos studija, parengti pagrindinis ir techninis projektai. Laimėtojas taip pat turės užtikrinti projekto priežiūrą statybos darbų metu.

Sutartis bus pasirašyta kovo mėnesį, atlikus visas viešųjų pirkimų įstatymo reikalaujamas procedūras.

„Paskelbę pirmųjų detaliojo techninio projektavimo konkursų laimėtojus pasiekėme dar vieną labai svarbų „Rail Baltica“ projekto tikslą“, – teigia „RB Rail AS“ laikinasis vadovas Ignas Degutis. „Esame patenkinti laimėjusios kompanijos sukaupta patirtimi ir kalibru. Jie pritaikys patirtį, sukauptą plėtojant didžiausią Europoje Ispanijos greitojo geležinkelio tinklą, kur maksimalus projektinis traukinių greitis siekia 310 km/val.“

IDOM šią savaitę taip paskelbta Parnu-Rapla ruožo Estijoje detaliojo techninio projektavimo konkurso nugalėtoja. Kompanija jau daugiau nei 20 metų kaupia tradicinio ir greitojo geležinkelio projektavimo patirtį Europoje ir JAV. IDOM techninės kompetencijos apima civilinę inžineriją, bėgius, elektrifikaciją, signalizaciją, riedmenis, eksploatacinį planavimą, priežiūrą ir RAMS. Pastaruoju metu kompanija dalyvavo greitojo geležinkelio projektuose Ispanijoje, Lenkijoje ir Švedijoje. 40-yje IDOM biurų dirba 3000 žmonių.

Lietuvoje „Rail Baltica“ ruožo Kaunas-Ramygala iki ilgis sieks 78 km. Preliminariame techniniame projekte numatyta, kad šiame ruože bus septyni kelio viadukai, 11 geležinkelio viadukų, trys žalieji tiltai ir keturi geležinkelio tiltai, įskaitant ir ilgiausią geležinkelio tiltą Baltijos šalyse. Tilto per Neries upę ilgis – 1,7 km.

Iš viso paskelbti 7 iš 11 ruožų detaliųjų techninių projektų pirkimai, kurie sudaro 57% visos „Rail Baltica“ linijos. Estijoje vykdomas detaliojo techninio projekto pirkimas ruožui nuo Latvijos-Estijos valstybių sienos iki Talino. Latvijoje vykdomi dviejų iš keturių ruožų projektavimo pirkimai. Lietuvoje taip pat vykdomi dviejų iš keturių ruožų pirkimai – nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių sienos.

„RB Rail AS“ inf.

Temos: „Rail Baltica“, Geležinkelių infrastruktūra

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai