Druskininkai laukia keltuvo starto

Druskininkai laukia keltuvo starto

Pasirinktas patikimas gamintojas

Druskininkų keltuvų mechanizmai pagaminti Šveicarijos keltuvų gamintojo – kompanijos „Bartholet“. Jos veikla siekia daugiau kaip 50 metų. Savo srityje ši bendrovė yra trečia pagal dydį įmonė pasaulyje. Įmonių grupė gamina visų rūšių keltuvus: gondolų, krėslinius, įkalnių, slidinėjimo, oro tramvajus, taip pat vienbėgius traukinius.

„Bartholet“ dirba su tokiais produktų dizaino kūrėjais kaip „Porsche Design“. Šveicarijoje ir Italijoje jau veikia 4 krėsliniai kalnų keltuvai su „Porsche Design“ šešiaviečiais krėslais, kurie išvažiavus iš stoties pasisuka 45 laipsniais, taigi keldamiesi į kalną slidininkai mato kalnų panoramą.

Pasaulyje „Bartholet“ keltuvai yra sumontuoti Argentinos kalnuose, Čilės, Alpių slidinėjimo kurortuose, taip pat Rusijoje, Lenkijoje. Meksikos Durango mieste pastatytas gondolų keltuvas vienu metu kelia iki 40 žmonių ir yra naudojamas kaip urbanistinė susisiekimo priemonė.

Vis dažniau kalnų keltuvų technologija naudojama ne tik statant kabamuosius oro kelius kalnuose, bet ir turint tikslą perkelti žmones per kitas topografines kliūtis – upes, slėnius. Kai kuriuose pasaulio didmiesčiuose tokia susisiekimo priemonė naudojama net tarp metro stotelių ar keleiviams per upę nestatant tilto perkelti.

Šiais metais kompanija „Bartholet“ stato pirmą miesto susisiekimo oro kelią Breste, Šiaurės Prancūzijoje. Dvi modernaus dizaino kabinos, kuriose gali tilpti 60 keleivių, kels žmones per 450 metrų pločio upę. Keltuvas papildys tramvajų susisiekimo sistemą ir leis žmonėms iš miesto centro per dvi minutes persikelti į prekybos centrą, esantį kitoje upės pusėje.

Druskininkai irgi orientuojasi į pasaulio tendencijas ir turės modernią, ekologišką transporto priemonę pėstiesiems. „Bartholet“ dvikryptį kabamąjį lynų kelią projektavo atsižvelgdama į kultūrinį miesto paveldą – 1100 metrų ilgio keltuvas turi tik 5 atramas. Pirma aukštoji 51 metro atrama yra už 220 metrų nuo keltuvo stotelės, didžiausias atstumas tarp atramų – 300 metrų. Pagrindinis keltuvo variklis ir pavarų sistema yra sumontuoti stotyje prie „Snow“ arenos, todėl centrinėje miesto alėjoje esanti stotelė nekels jokio triukšmo. Keltuvas taip pat turi avarinę parvilkimo sistemą, kuri, sugedus pagrindiniam varikliui, keleivius pargabentų iš trasos į stotis.

Druskininkų keltuvo kabinos yra pagamintos „Bartholet“ grupei priklausančios šveicarų įmonės „Gangloff AG“. Ši bendrovė pirmoji pasaulyje yra pagaminusi dviejų aukštų gondolą su atvira terasa. Druskininkų keltuvo gondoloje tilps iki 10 žmonių, iš čia bus galima grožėtis miesto panorama. Taip pat įrengta vieta slidėms ir snieglentėms transportuoti, kabinos viduje galima vežtis ir dviratį. Kabinų durys atsidarys tik sustojus galutiniame taške stotyje. Kelionės metu pro išgaubtus langus keleiviai galės grožėtis Nemuno vingiais, miškais, miesto panorama.

 

Temos: Apžvalgos kabinos, Druskininkai, Kabamasis keltuvas, Keltuvas, Susisiekimo priemonė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai