Rekonstruota dar viena sostinės sankryža

Rekonstruota dar viena sostinės sankryža

rekonstruota sankryža
Vilniaus savivaldybės nuotr.

Užbaigta rekonstruoti sankryža Kalvarijų gatvės dalyje ties Apkasų ir J. Treinio gatvėmis, pasidžiaugė sostinės savivaldybė. Rekonstrukcijos darbų šioje atkarpoje imtasi dėl saugesnio eismo ir geresnio susisiekimo itin judrioje miesto dalyje. Eismo srautus atnaujintose sankryžose valdo naujai įrengti šviesoforai, srautus fiksuoja modernūs jutikliai bei kita įranga.

Sankryžos prieigose buvo paklota nauja šaligatvių danga: Kalvarijų g. dalyje nuo Treinio g. iki Apkasų g. važiuojant miesto centro link, taip pat ties Treinio g. ir Apkasų g. ties posūkiais į Kalvarijų g. Šiam metui ypač aktuali žinia – čia pagerintas nuotekų surinkimas – renovuota lietaus kolektoriaus trasa, lietaus nuotekų šuliniai, įrengta 17 naujų lietaus surinkimo šulinėlių.

Po rekonstrukcijos sankryžoje pasikeitė eismo organizavimas: įrengta papildoma eismo juosta kairiajam posūkiui iš Kalvarijų į Apkasų gatvę. Kad posūkis į kairę taptų patogesnis vairuotojams ir saugesnis pėstiesiems, anksčiau sankryžoje buvusi reguliuojama pėsčiųjų perėja buvo perkelta į priešpriešinę gatvių sankryžos pusę. Rekonstrukcijos labai reikėjo dėl pėsčiųjų, kertančių Kalvarijų gatvę (neretai ir neleistinose gatvės vietose) saugumo.

Anksčiau vairuotojai, norėdami pasukti į kairę iš Apkasų į Kalvarijų gatvę, privalėdavo praleisti sankryžą kertančius pėsčiuosius, todėl susidarydavo eismo trikdžių. Po rekonstrukcijos sankryžoje įrengta šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja, kuri pagerino ir sankryžos laidumą, ir saugumą.

Vilniaus savivaldybės nuotr.

Papildomai buvo įrengta ir viešojo transporto juosta Kalvarijų g. dalyje nuo Treinio g. iki Apkasų g., važiuojant miesto centro link. Toks sprendimas padės pagreitinti transporto srautus, ypatingai rytinio piko metu. Viešasis transportas nuo šiol galės važiuoti nuo pat Baltupių miesto centro link aplenkdamas automobilių spūstis. Viešojo transporto juosta važiuos ne tik visuomeninis transportas, tačiau ir elektromobiliai bei gyventojai, vežantys keturis ir daugiau keleivių.

Iki rekonstrukcijos, kai nuo Ozo g. ir nuo Baltupių atvažiavusios transporto priemonės į Šiaurės miestelį pasukdavo Kalvarijų – P. Lukšio g. sankryžoje, net ir vasaros mėnesiais susidarydavo eismo spūstys. Įrengus kairiuosius reguliuojamus posūkius, iškart pastebimi pirmieji teigiami pokyčiai – dabar iš Kalvarijų g. pasukti į kairę Šiaurės miestelio link yra net trys galimybės: esamoje P. Lukšio g., naujai įrengtoje J. Treinio g. bei rekonstruotoje Apkasų g. sankryžoje. Nauja sumontuota įranga jau užfiksavo, kad į kairę link Apkasų g. kasdien pasuka 900 transporto priemonių.

Dar šiemet Vilniuje bus rekonstruotos sankryžos bei pėsčiųjų perėjos: Savanorių prospekto ir Sausupio gatvės; Molėtų plento ir Santaros gatvės bei Santariškių ir Santaros gatvės; Santariškių g. 1 A reguliuojama perėja; Kalvarijų g. 294 reguliuojama perėja; Žirmūnų g. 87 reguliuojama perėja; Tuskulėnų g. 33 reguliuojama perėja bei jau užbaigta Kalvarijų ir Apkasų gatvių sankryža.

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=IHIqM725cVM&feature=youtu.be”][su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?list=PLzquyoIs6vzE-UpA6Qm747PdISMuCUcVT&v=8X1jrcHnjaY”][/su_youtube]

Vilniaus savivaldybės inf.

Temos: Eismo saugumas, Sankryžos rekonstrukcija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai