Žadama, jog įvažiavimas į Palangą, ypač šiltuoju metų laiku, netrukus taps gerokai patogesnis – Lietuvos automobilių kelių direkcija ir ūkio subjektų grupė, sudaryta iš bendrovių „Hidrostatyba“, „Šilutės automobilių keliai“ ir Leonhard Weis RTE AS, pasirašė rangos darbų sutartį dėl Kretingos gatvės Palangoje rekonstrukcijos. Dideli pokyčiai vyks šios gatvės ruožuose nuo įvažiavimo į miestą iki sankryžos su Klaipėdos plentu ir Klaipėdos plento atkarpos nuo Virbališkės tako iki sankryžos su Vasario 16-osios ir Vėžių gatvėmis.
Rekonstrukcijos metu Kretingos gatvėje bus įrengtos 4 eismo juostos, centrinė skiriamoji juosta, taip pat apsauginiai barjerai, pėsčiųjų ir dviračių takai, sutvarkytos autobusų stotelės ir nuovažos į sklypus. Siekiant nukreipti transportą iš gyvenamųjų namų kairėje Kretingos gatvės pusėje, bus įrengta vienšlaitė 5,5 metro pločio jungiamoji gatvė.
Eismo dalyvių saugumą pagerins Kretingos gatvėje planuojamos įrengti trys žiedinės sankryžos: su Vasaros ir Sodų gatvėmis – turbožiedinės, su Klaipėdos plento gatve – maža žiedinė.
Klaipėdos plento atkarpoje bus įrengti apsauginiais barjerais nuo važiuojamosios dalies atskirti ir moderniai apšviesti pėsčiųjų ir dviračių takai, šalia pėsčiųjų takų numatytos poilsio aikštelės.
Projekto vertė – daugiau kaip 7 mln. eurų, rekonstrukcija turi būti atlikta per 6 mėnesius.
„Tai palangiškių ilgai lauktas projektas, nes ne vienerius metus aktyviojo kurortinio sezono metu vairuotojai, įvažiuojantys į Palangą, patirdavo nepatogumų – čia susidarydavo automobilių spūstys. Palangos miesto savivaldybė parengė reikiamą techninę dokumentaciją, Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė sutartį su rangovais. Džiaugiuosi, kad neilgai trukus bus pradėti Kretingos gatvės atkarpos rekonstrukcijos darbai“, – sakė Palangos miesto meras Šarūnas Vaitkus.
Kurorto vadovas pabrėžė, jog įgyvendinus minėtą projektą, patogumą pajus ne tik automobiliais į Palangą atvykstantys vairuotojai, bet ir rytinėje miesto dalyje gyvenantys palangiškiai. „Žiedinės sankryžos, pėsčiųjų ir dviračių takai, apsauginiai barjerai, skiriantys važiuojamąją kelio dalį nuo pėsčiųjų tako, modernus apšvietimas – šios priemonės padidins pėsčiųjų saugumą bei suteiks didesnį patogumą vairuotojams“, – sakė Š. Vaitkus.