„Alucoil“ ventiliuojamųjų fasadų sistema ne tik užtikrina gerą vėdinimą, atitinka B-s1, d-0 atsparumo ugniai klases, bet ir atlaiko dideles vėjo apkrovas. Bendrovės atstovai išskyrė ir universalią fiksavimo sistemą, kuri taikoma tik šio tipo konstrukcijoms.
Profesionalus „Doletos“ atstovų, architektų, generalinio rangovo „Irdaiva“ ir techninių prižiūrėtojų bendras darbas padėjo išvengti nesklandumų statybų aikštelėje.
„Volkswagen“ automobilių centre sumontuoti vokiečių gamintojo „Hörmann“ pakeliamieji vartai, kurie kartu yra ir vitrina. Taip pat pasirinkti „Hörmann ALR F 42 Thermo“ segmentiniai pramoniniai vartai, pagaminti iš trijų kamerų aliuminio profilio su įstiklinimu. Aliumininis vartų rėmas turi stiklo pluoštu sustiprintus poliamido tiltelius, kurie užtikrina iki 30 proc. geresnę nei įprastų aliuminio profilių šilumos izoliaciją.
Vartai įstiklinti natūralaus grūdinto stiklo paketais, kurių spalva priderinta prie viso fasado spalvos. Specialus paketų padengimas užtikrina mažesnį saulės spindulių patekimą į saloną. Tyliai veikiančios pramoninių vartų pavaros su dažnio keitikliais FU švelniai pakelia ir nuleidžia sunkius stiklinius vartus. Anot bendrovės „Hörmann Baltic“ atstovų, glaudžiai bendradarbiaujant su architektais, projektuotojais ir statybininkais automobilių pardavimo salone esančių vartų konstrukcijos kokybiškai paslėptos po pakabinamosiomis lubomis arba už karkasinės sienos.
Reikalavimai visame pasaulyje panašūs
„Volkswagen“ automobilių centrai statomi remiantis moduline sistema, kurioje nurodyti pagrindiniai įrengiamų centrų reikalavimai, pavyzdžiui, čia būtinos susitikimų ir informacijos zonos. Modulius derinant tarpusavyje išlaikomas bendras pasaulinio koncerno „Volkswagen“ įvaizdis.
Automobilių centro „MØller Auto Savanoriai“ projektą parengė architektų studijos Architektūros kūrybinės grupės architektai. Vienas komandos narių architektas Remigijus Bimba paaiškino, kad iš anksto buvo žinomi pagrindiniai interjero reikalavimai, medžiagos, sienų, durų spalvos, išorės raiška pagrindinėje fasado dalyje. Iš užsienio į naująjį centrą atkeliavo stendai, baldai, plakatai. Vis dėlto pastato formą, architektūrinę išraišką ir erdves parinko architektai.
Automobilių centras „MØller Auto Savanoriai“, anot architekto, suprojektuotas tokiems automobilių centrams neįprastame sklype. „Panašiems salonams tinkamiausi kvadratiniai sklypai, nes tokiose plokštumose funkcijas išdėstyti yra paprasčiau negu trikampėse. Kvadratinę sklypo dalį palikome technologijai – priežiūros tarnybai, dirbtuvėms, o trikampę skyrėme ekspozicijų salei, nes čia galėjome laisviau elgtis su pastato forma“, – komentavo architektas.
Jis pabrėžė, kad bendravimas su užsienio užsakovais turi tam tikrų niuansų – teko nemažai diskutuoti priimant tam tikrus sprendimus ar koreguojant projektą, derinant jį prie Lietuvoje galiojančių reikalavimų. Prieš ekonominę krizę parengtas „Volkswagen“ centro projektas vėliau pakeistas iš esmės – pasirinktas ekonomiškesnis variantas. Šiuo metu naudojamos patalpos rūsyje, pirmas aukštas, o nedidelė pastato dalis – maždaug 800–900 kvadratinių metrų ploto – laisva.
Klientų patogumui įvažiavimo į rūsio zonas pandusas šildomas, įrengtos automobilių plovyklos, sutvarkytos stovėjimo aikštelės, žaliosios zonos.