Blog

„ArchDaily & Strelka“ skelbia architektūros projektų konkursą

„ArchDaily“, „Strelka KB“ bei žiniasklaidos, architektūros ir dizaino institutas „Strelka“ (Rusija) kviečia architektus dalyvauti naujų idėjų, galinčių pakeisti šių dienų miestą, atrankoje ir pelnyti apdovanojimus. Paraiškas internetu galima teikti iki liepos 10 d.

Tvarumas ir novatoriškumas

Per pastaruosius 10 metų institutas „Strelka“ ir „Strelka KB“ yra skyrę daug dėmesio jauniems ir perspektyviems Rusijos architektams.

Instituto švietimo programų absolventus ir „Strelka KB“ organizuotų nacionalinių bei tarptautinių konkursų nugalėtojus yra pripažinę visame pasaulyje garsūs architektai, taip pat visuomenė, pamėgusi atnaujintas viešąsias erdves, skverus ir parkus.

„ArchDaily“ ir „Strelka“ skelbiamoje atrankoje labiausiai bus vertinami projektai, kurie padeda įveikti aktualius miesto iššūkius ir skatina teigiamus pokyčius.

Architektai kviečiami pateikti tuos savo projektus, kuriuose akcentuojamas moksliniais tyrimais pagrįstas tvarumas, išskirtinis dizainas ir novatoriškas medžiagų naudojimas.

Konkurso taisyklės

Pateikti architektūros projektai turi būti įgyvendinti Armėnijoje, Azerbaidžane, Baltarusijoje, Estijoje, Kazachstane, Kirgizijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Moldovoje, Rusijoje, Sakartveloje, Tadžikistane, Turkmėnijoje, Ukrainoje ar Uzbekistane.

Pretenduoti į apdovanojimus gali įvairaus pobūdžio – kultūros ir komercinės architektūros, būsto ir viešosios infrastruktūros, religinės paskirties pastatų ir tokių viešųjų erdvių kaip parkai ar skverai – projektai.

Dalyvauti atrankoje kviečiami tiek pavieniai architektai, tiek architektūros bei dizaino kompanijos, savo veiklą pradėjusios ne anksčiau kaip prieš 10 metų.

Konkursui gali būti pateiktas tik vienas konkretaus architekto ar įmonės projektas.

Paraiška – nors ir šiandien

Atranka vyks trimis etapais. Pirmasis – kvalifikacijos vertinimo – jau prasidėjo birželio 11 d. ir baigsis liepos 10 d. Iki tol užpildyti ir pateikti savo paraiškas galima čia. Rusakalbiai architektai maloniai prašomi pateikti paraiškas anglų ir rusų kalbomis.

„ArchDaily“ ir „Strelka“ atrinkti projektai bus paskelbti internete liepos 17 d. Tądien prasidės pirmasis balsavimo etapas, kuris vyks iki liepos 31 d. „ArchDaily“ ir „Strelka Mag“ skaitytojai galės balsuoti internetu. Auditorija – per 7 mln.

Projektai bus suskirstyti pagal skirtingas nominacijas. Liepos 28 d. internete numatoma atrinkti finalininkus.

Paskutinysis balsavimo etapas vyks nuo rugpjūčio 1 d. iki 15 d. Jo metu bus išrinkti trys geriausiai įvertinti projektai. Juos planuojama paskelbti rugpjūčio 19 d.

Apdovanojimai – Maskvoje

Į finalą patekusių trijų projektų autoriai bus pakviesti į rugsėjo 9–10 d. Maskvoje vyksiančią „Future Architect“ konferenciją.

Pastarojoje projektai bus pristatyti, o finalininkus apdovanos „ArchDaily“ generalinis direktorius ir vyriausiasis redaktorius Davidas Basulto.

Pirmosios vietos laimėtojui bus suteikta galimybė apie savo projektą parengti dokumentinį filmą, kuris bus perkeltas į kino platformą „Okko“.


• Žiniasklaidos, architektūros ir dizaino institutas „Strelka“ yra ne pelno siekianti švietimo įstaiga Maskvoje, įkurta 2009 m., siekiant pakeisti Rusijos miestų kraštovaizdžius. Institutas skatina teigiamus pokyčius ir kuria naujas idėjas bei vertybes savo vykdoma švietimo veikla. „Strelka“ teikia naujas mokymosi galimybes, o miestai išlieka instituto mokslinių tyrimų centre.

• „Strelka KB“ yra konsultacijų kompanija, vykdanti visapusišką miesto erdvės ir miesto planavimo bei svarbiausių architektūros konkursų organizatorių Rusijoje plėtrą. Tai įstaiga, savo pelno dalį investuojanti į žiniasklaidos, architektūros ir dizaino instituto „Strelka“ švietimo ir viešosios informacijos programas, taip pat geriausias architektūros mokyklas. „Strelka KB“ yra sukūrusi 2 tūkst. ekspertų centrų tinklą 45 šalyse ir 24 Rusijos regionuose.

• „Okko“ – pirmaujanti ir viena didžiausių Rusijoje interneto vaizdo įrašų paslaugų teikėja, savo veiklą pradėjusi 2011 m. Jos būstinė įsikūrusi „Atlantic-City“ verslo centre Sankt Peterburge, o produktus galima rasti garsiausiose vaizdo platformose: „Smart TV“, „Mobile“ („IOS“ ir „Android“), „Play Station 4“, „Apple TV“, „Xbox“ ir pan. „Okko“ mėnesio auditorija siekia 1,83 mln. lankytojų.

Parašykite komentarą

Atsiliepimų nėra.