Transporto priemonėms judėti nuo Molėtų iki Pabradės miesto ir atgal taps dar saugiau, patogiau bei greičiau. Bendrovė „YIT Lietuva“ atliks daugiau nei 5 kilometrų ruožo šio kelio kapitalinį remontą. Darbus, kurie prasidės pasibaigus technologinei pertraukai, planuojama įgyvendinti iki 2023-ųjų spalio vidurio. Darbų vertė – beveik 8 mln. eurų.
Valstybinis krašto kelias, kurio kapitalinės rekonstrukcijos imsis bendrovė, yra ne tik svarbus regionui, bet ir turintis strateginę reikšmę Lietuvai, akcentuojama pranešime spaudai. Juo per parą pravažiuoja apie 400 automobilių, judančių nuo vieno didesnių Aukštaitijos miestų – Molėtų, iki netoli sienos su Baltarusija esančios Pabradės.
Kelio Molėtai–Pabradė ruožas nuo 17,9 iki 23 kilometro šiuo metu – ypač prastos būklės. Esama asfaltbetonio danga pažeista, matomos temperatūrinės deformacijos. Taip pat deformuoti kelkraščiai, todėl neužtikrinamas paviršinio vandens nuvedimas nuo dangos konstrukcijos viršaus.
Tačiau vykdant kapitalinius remonto darbus kelio būklė gerokai pasikeis. Bus įrengta nauja 3 sluoksnių asfalto danga, sumontuota 177 metrų ilgio metalinių pralaidų. Taip pat bendrovė pagerins ir gyventojų susisiekimą viešuoju tarpmiestiniu transportu – projektuojamos keturios naujos autobusų sustojimo aikštelės.
„Šis projektas – svarbus šalies kelių infrastruktūros gerinimui ir plėtrai. Iš vienos pusės, suremontavus kelią eismo sąlygos vairuotojams taps saugesnės, sumažės nelaimingų įvykių rizika. Kartu didės ir regiono patrauklumas bei gyvenimo jame kokybė. Tačiau, svarbiausia, vykdydami šiuos kelio modernizavimo ir atnaujinimo darbus prisidedame prie strateginės visos valstybės užduoties įgyvendinimo. Dabartinis Lietuvos tikslas – tinkamai pasiruošti didinamo NATO sąjungininkų karių skaičiaus priėmimui Pabradėje. O tam reikalingas būtinos infrastruktūros sukūrimas“, – sako bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.
Todėl, anot K. Vanago, šiuo valstybei iššūkių kupinu laikotarpiu svarbu užtikrinti, kad šalies keliais be didelių išbandymų galėtų judėti ne tik vairuotojai, bet, prireikus, ir sunkioji karinė technika. Tam ruošiama ir rekonstruojamo kelio atkarpa, kurios remonto darbai pradėti dar pernai gruodį ir tęsis iki šių metų spalio vidurio. Darbo projektu rūpinosi bendrovė „SRP projektas“.
Šiuo metu „YIT Lietuva“ taip pat rekonstruoja rajoninį kelią Kretingalė–Plikiai–Smilgynai, vykdo valstybinės reikšmės rajoninio kelio Meldikviršiai–Sartininkai–Žemaičių Naumiestis pietvakarinėje Lietuvos dalyje ir krašto kelio Trakai–Rūdiškės–Pivašiūnai–Alytus ruožų kapitalinio remonto darbus. Bendrovė taip pat rekonstruoja tiltą per Eketės upę rajoniniame kelyje Klaipėda–Radailiai–Kretinga, atlieka kelio Pėžaičiai–Švėkšna ruožo Šilutės rajone kapitalinį remontą, vykdo Klemiškės g. Klaipėdoje rekonstrukciją, rajoninio kelio Dituva–Priekulė–Dreižiai ruožo rekonstrukciją, įrengia skirtingų lygių geležinkelio bei automobilių sankirtą Lentvaris-Vievis, įgyvendina specializuotas eismo saugumo priemones Vilniaus mieste, planuoja kelio Kunigiškiai–Palanga remonto darbus bei dviračių tako Smiltynė–Nida rekonstrukcijos darbus.