Tag Archives | Eismo modeliavimas

Kaune planuojama panaudoti netradicinį sprendimą, kuris leistų gerokai sumažinti piko metu ant Petro Vileišio (Vilijampolės) tilto ir vadinamajame pilies žiede susidarančias automobilių spūstis. Tilto prieigose planuojama įrengti naują transporto mazgą su dviem žiedinėmis sankryžomis ir po tiltu einančia jungtimi. „Tiek ant paties tilto, tiek jo prieigose piko metu nuolat susidaro didelės eismo spūstys. Vakarinio piko metu jos nusidriekia iki pat pilies žiedo, kuris taip pat… Skaityti daugiau
Nuo šiol namo grįžtančius vilniečius ir miesto svečius Vilniaus miesto stotyje pasitinka visiškai atnaujinta žiedinė sankryža, jungianti Stoties ir Geležinkelio gatves. Čia įrengtos naujos saugumo salelės, iškiliosios perėjos, pažymėtos papildomos automobilių stovėjimo vietos, praplatintas viešojo transporto keleivių laukimo paviljonas, sankryžoje atsirado aiškios eismo juostos. Vienoje sudėtingiausių sostinėje žiedinių sankryžų nebeliko chaotiško judėjimo: pertvarkius sankryžą, eismo tvarka tapo aiški ir suprantama, padidėjo eismo dalyvių saugumas, pagerėjo… Skaityti daugiau
Europos didmiesčių gyventojai per metus kamščiuose praleidžia maždaug dvi paras, o tokiuose miestuose kaip Londonas šis skaičius yra dar daugiau nei dvigubai didesnis. Kauno kolegijos mokslininkų ir studentų paruoštas projektas siekia šią problemą sumažinti. Įgyvendinus jų idėjas, miestų transporto valdymo sistemą būtų galima keisti pagal realiu metu besikeičiančias sąlygas. Padės ir mokslininkams, ir darželinukams Tarptautinėje gamybos, inovacijų ir inžinerinių sprendimų parodoje „Balttechnika“ Kauno kolegija pristatys… Skaityti daugiau
bimforum.lt (912x150)
Eismo judėjimas Vilniuje gali būti organizuojamas efektyviau, o gyventojai – mažiau laiko praleisti spūstyse. Tai įmanoma naudojant gyventojų srauto judėjimo duomenų analizę – ją Vilniaus miesto savivaldybei ir savivaldybės įmonei „Susisiekimo paslaugos“ pristatė Lietuvos mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“. Bendrovė išanalizavo vieno mėnesio vilniečių judėjimo įpročius. Miestas buvo suskirstytas į daugiau nei 40 transporto zonų ir visą pasirinktą laiką – 2016 m. gruodį – buvo stebimas… Skaityti daugiau
Kauniečiai apskaičiavo – Tvirtovės alėją ties sankirta su Savanorių prospektu išplatinus iki keturių eismo juostų sankryžos pralaidumas padidėjo 25 procentais. Galimybė įrengti papildomą eismo juostą, skirtą kairiajam posūkiui, atsirado panaikinus Tvirtovės alėją skiriančią žaliąją juostą. „Piko metu šioje vietoje formuodavosi eismo spūstys, kuriose vairuotojams kartais tekdavo praleisti po keliolika minučių. Radus paprastą, bet efektyvų sprendimą sankryža tapo kur kas pralaidesnė“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos… Skaityti daugiau
Visame pasaulyje pripažįstama, kad susisiekimo sistema yra kertinė šalies ūkio dalis, užtikrinanti tinkamą žmonių gyvenimo kokybę ir mobilumą, ekonominę plėtrą ir aplinkos būklę. Specialistų užduotis – planuoti ją išmintingai: kad tinkama susisiekimo infrastruktūra būtų sukurta už pagrįstą kainą, o aplinka patirtų mažiausią įmanomą nepalankų poveikį. Susisiekimo infrastruktūra – prioritetinė sritis Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Miestų statybos katedros, šiais metais švenčiančios 50 metų įkūrimo jubiliejų,… Skaityti daugiau