Top Baneris

Viešųjų pirkimų dalyviai apžiūrėjo galimą darbo vietą

2017 rugpjūčio 10 d.
„Lietuvos geležinkelių“ nuotr.
„Lietuvos geležinkelių“ nuotr.
Pasidalykite straipsniu

„Lietuvos geležinkelių“ atstovai potencialiems „Rail Baltica“ geležinkelio tiesimo darbų konkurso dalyviams surengė ekskursiją – aprodė planuojamą rekonstruoti ruožą Kaunas–Palemonas.

Apžiūrėti buvo ką – rangovų šiame ruože laukia rimtas iššūkis – ilgiausias ir vienas seniausių Europoje Kauno geležinkelio tunelis.

Anot laikinai pareigas einančio „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros direkcijos direktoriaus Karolio Sankovski, tokia apžiūra būsimų darbų vietoje įmonėms padės geriau įvertinti savo pajėgumus ir apsispręsti dėl dalyvavimo konkurse. Paraiškas dalyvauti konkurse įmonės gali pateikti iki rugpjūčio 10 dienos.

Nutiesus europinę geležinkelio vėžę nuo Kauno iki Palemono, Kauno intermodalinis terminalas (KIT) Palemone bus sujungtas su „Rail Baltica“ geležinkeliu ir integruotas į Europos geležinkelio tinklus. Taigi KIT taps labai svarbiu centru logistikos grandinėje, kuriame bus galima aptarnauti krovinius, vežamus skirtingo standarto geležinkelio vėže tiek Šiaurės–Pietų, tiek Vakarų–Rytų kryptimis.

Geležinkelio ruožas nuo Kauno iki Palemono yra sudėtinė „Rail Baltica“ projekto dalis, kurio tikslas – atnaujinti tiesioginį Baltijos valstybių susisiekimą moderniu europinio standarto geležinkeliu su Europos Sąjungos šalimis. „Rail Baltica“ – vienas didžiausių infrastruktūros projektų Baltijos valstybėse per pastarąjį šimtmetį.

„Rail Baltica“ geležinkelį nuo Kauno iki Talino planuojama nutiesti iki 2026 metų. Viso projekto įgyvendinimas kainuos apie 5,8 mlrd. eurų. Projekto socialinė ekonominė nauda viršys 16 mlrd. eurų.

„Lietuvos geležinkelių“ inf.


Pasidalykite straipsniu
Komentarai

Rekomenduojami video