Aplinkkelių žiedai ilgėja
Kitas svarbus sostinės susisiekimo infrastruktūros projektas – Vakarinis aplinkkelis. Jis tiesiamas Lazdynuose, Karoliniškėse ir Pilaitėje Ukmergės plento link. Šiuo metu vykdomas 2 etapas – nuo L. Asanavičiūtės iki Ozo gatvių tiesiama 2,84 kilometro ilgio atkarpa, kurioje bus pastatyti trys viadukai. Šiuos darbus planuojama baigti 2014 metais, o savivaldybė jau rengia dokumentus 3 etapui vykdyti. Vykdomas ir žemės poėmis visuomenės poreikiams. 3 etapo metu bus nutiesta gatvė nuo Ozo gatvės iki Šiaurinės gatvės ir toliau – iki Ukmergės gatvės.
Pasak A. Blotnio, miestui labai trūksta ir magistralinių gatvių vakarų bei rytų kryptimis. Šiaurinės gatvės, kuri sujungs Vakarinį aplinkkelį su Valakampių tiltu, detaliajame plane tarp gyvenamųjų rajonų paliktas koridorius. Čia turėtų atsirasti labai svarbi jungtis tarp Vakarinio aplinkkelio ir kelio Zarasų bei Ignalinos kryptimi.
Miesto plėtros planuose – ir Mykolo Lietuvio gatvė, kuri turėtų tapti Vakarinio aplinkkelio jungtimi su Molėtų plentu. „Detalusis planas buvo pradėtas rengti, bet dabar truputį pergrupuojame jėgas, skirstome darbus etapais – skubos tvarka sprendžiama Santariškių miestelio problema – rengiamas jo jungties su Molėtų plentu jungties projektas.Santariškėms būtinas antras lygiavertis išvažiavimas. Greitosios pagalbos automobiliai negali stovėti kamščiuose“, – komentavo Miesto plėtros departamento vadovas.
Be atliekamos IXB koridoriaus (Kijevas–Minskas–Vilnius–Ryga) rekonstrukcijos, darbai vyksta pietinėje miesto dalyje, Kirtimų gatvėje, planuojami darbai ir priešingoje sostinės pusėje – Nemenčinės plente. Siekiant mažinti avaringumą, Nemenčinės kelias bus platinamas į dvi eismo juostas nuo Kairėnų gatvės iki Nemenčinės miesto ribos. Kol kas rengiamas detalusis planas.