• tikkurila
  • ruukki
  • tikkurila
  • ruukki

Sostinės gyventojai troleibusuose gaudys geležinį vilką

2016 spalio 28 d.
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Šiandien Vilniaus troleibusų keleiviams siūloma keliauti nekasdieniškai – leistis į geležinio vilko gaudynes. Antrojo maršruto troleibusai nuo ankstyvo ryto keleivius pasitiko su nauja atraktyvia akcija – troleibuso vilkas. Ši akcija skirta troleibusų Vilniuje 60-tajam gimtadieniui ir yra viena iš šiuo metu vykstančios kūrybinių intervencijų savaitės „priARTink“ veiklų.

Troleibuso vilkas – akcija, kuria siekiama pralinksminti troleibusų keleivius, jiems pasiūlant įsitraukti į smagią veiklą – geležinio vilko gaudymą Vilniaus mieste. Akcijai įgyvendinti ant troleibusų langų buvo priklijuoti geležinio vilko nasrų, ausyčių ir mažų vilkiukų nuotraukos, o keleiviai kviečiami naudojantis šiais elementais kurti ir fotografuoti įdomius vaizdus Vilniaus mieste.

Troleibusai jau seniai nėra tik transporto priemonė, jie tapo neatsiejama Vilniaus miesto komunikacijos, o taip pat ir įvaizdžio dalimi. Šiemet troleibusai Vilniuje švenčia 60-tąjį gimtadienį. Šios ekologiškos transporto priemonės pirmą kartą į Vilniaus gatves išriedėjo 1956 metų lapkričio 3 dieną. Pirmasis buvo – būtent antruoju numeriu pažymėtas troleibusas, vykęs maršrutu „Antakalnis – Stotis“.

pagauk troleibuso vilka 2

Įmonė „Vilniaus viešasis transportas“, pažymėdama šią progą, į kelią išleido šventiniais logotipais bei istorinėmis miesto nuotraukomis papuoštus troleibusus, taip pat lapkričio 3 dieną organizuojama atvirų durų diena troleibusų parke (Žolyno g. 15). Troleibuso vilko akcija, nors ir netradicinė tokiai progai, taip pat skirta skirta šiam troleibusų jubiliejui paminėti.

Geležinis vilkas kaip akcijos simbolis pasirinktas neatsitiktinai. Miestiečiai sutinka, kad troleibusai yra neatsiejama jų kasdienybės dalis Vilniuje. O geležinį vilką tiek mitologiškai, tiek istoriškai galime laikyti Vilniaus pranašu, o vėliau ir simboliu. Geležinį vilką nupiešė didelę iliustravimo bei komiksų kūrimo patirtį turintis dailininkas Tomas Mitkus, o idėja susižavėjo ir visus spaudos darbus atliko jaunų profesionalų komanda „Skaitmeninis krokodilas“.

Akcijos sumanytojos, VGTU Kūrybos visuomenės komunikacijos magistro studentės, džiaugiasi, kad aktyvių partnerių ir bendradarbiavimo su „Vilniaus viešuoju transportu“ dėka smagi idėja nenugulė į stalčių. Ji bus įgyvendinama visos intervencijų savaitės „priARTink“ metu, o sulaukus didelio keleivių įsitraukimo planuojama pratęsti ir ilgiau.

Daugiau informacijos apie akciją #troleibusovilkas.

Daugiau informacijos apie kūrybinių intervencijų festivalį „priARTink“.

Komentarai

statyba ir architektura
archicad