Už projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ paskelbė konkursą ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį statybų priežiūros darbams. Jo metu bus išrinkta bendrovė, kuri atliks statybų techninę priežiūrą ir teiks Inžinieriaus paslaugas.
„Tai bus išskirtinis projektas ne tik Lietuvoje, bet ir visame regione. Tad tikrai negreitai atsiras kita proga dalyvauti projekte prižiūrint ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto statybas. Tad kviečiame dalyvauti visas įmones, galinčias teikti konkurse numatytas paslaugas“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.
Rangos darbų techninės priežiūros bei Inžinieriaus paslaugų teikėjo konkursas vyks dviem etapais. Pirmojo etapo metu bus vertinama konkurso dalyvių atitiktis kvalifikaciniams reikalavimams, o antrojo etapo metu renkamas geriausias pasiūlymas.
Paslaugos perkamos pagal FIDIC „Raudonąją“ knygą – tai dažniausiai Lietuvoje taikomas modelis tiek privačiame, tiek viešajame sektoriuje. Vienas šio modelio privalumų – darbų priežiūros Inžinierius matuoja ir vertina visus projekto rangovo atliktų darbų kiekius, o užsakovas mokėjimus atlieka tik už faktiškai atliktus darbus, tad išvengiama permokėjimo už galimai didesnius nei faktiški darbų kiekius.
Naujas geležinkelio tiltas per Nerį iškils šalia Jonavos ir bus ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse. Iš viso naujojo tilto ilgis sieks 1510 metrų. Ilgiausias naujo tilto tarpas tarp atramų, toje vietoje kur jis kirs upę, sieks 150 metrų.
Iki šiol ilgiausias tiltas Lietuvoje buvo per Dubysą nutiestas Lyduvėnų geležinkelio tiltas, kurio ilgis yra 599 m., o ilgiausias automobiliams skirtas tiltas – per Nemuną prie Jurbarko įrengtas tiltas, kurio ilgis siekia 494 m.
„Rail Baltica” – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica” trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino.
Bendras „Rail Baltica” geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
Projekto statybos, kurių numatoma vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų, yra didžiausia investicija, skirta pagerinti mobilumą ir kelionių galimybes, plėtoti verslą, turizmą ir prekių mainus regione.
1 komentaras. Leave new
o ko ne po žeme?