Blog

Seimas priėmė metropoliteno įstatymą

metro
A. Didžgalvio nuotr.

Daug sykių marinta ir dar daugiau kartų gaivinta metro idėja Vilniuje, regis, įgauna ryškesnius kontūrus.

Seimas, siekdamas gerinti investicijų aplinką, inovacijų diegimą į viešąjį transportą, vadovaudamasis Europos Komisijos raginimu veiksmingai spręsti transporto keliamų spūsčių ir ekologines problemas bei, naudojant kuo mažiau žalos aplinkai darantį transportą, pagerinti Lietuvos miestuose gyvenančių žmonių gyvenimo sąlygas, priėmė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą. Už Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą balsavo 62, prieš buvo 6, susilaikė 31 Seimo narys.

Priimtu teisės aktu sudarytos teisinės sąlygos naujos specialios viešojo transporto sistemos – metropoliteno – įgyvendinimui.

Įstatyme nustatytas metropoliteno sistemų planavimas, metropoliteno sistemos projekto įgyvendinimas, Vyriausybės, savivaldybių, kuriose įgyvendinami metropolitenų projektai, investuotojo ir metropolitenų projektų įgyvendinimo bendrovių funkcijos ir tarpusavio santykių bendrieji principai.

Metropolitenų projektai galės būti įgyvendinami pagal pasirinktą jų įgyvendinimo būdą: savivaldybės ar jos kontroliuojamos įmonės vykdomas projektas; valdžios ir privataus subjektų partnerystės sutarties pagrindu; koncesijos pagrindu.

Prieš kelerius metus skaičiuota, kad 8 kilometrų ilgio metro linijos atkarpa nuo Pilaitės iki miesto centro kainuotų apie 300 mln. eurų.

Parašykite komentarą

Atsiliepimų nėra.