„Rail Baltica“: Marijampolėje įgyvendinamas dviejų lygių sankirtos su geležinkeliu projektas

„Rail Baltica“: Marijampolėje įgyvendinamas dviejų lygių sankirtos su geležinkeliu projektas

rekonstrukcija

Kone daugiausia pasikeitimų įgyvendinant didžiausiu nepriklausomos Lietuvos istorijoje infrastruktūros projektu vadinamą „Rail Baltica“ sulaukė Marijampolės savivaldybė. Vienas naujausių Europos Sąjungos fondų lėšomis finansuojamų projektų – dviejų lygių sankirtų su geležinkeliu Marijampolės miesto Gedimino ir Aušros gatvėse rekonstrukcija.

Įgyvendinamas projektas susijęs su „Rail Baltica“ geležinkelio ruožo Marijampolė–Šeštokai rekonstrukcija. Siekiant užtikrinti tinkamą „Rail Baltica“ ruožo Marijampolė–Šeštokai veikimą, buvo būtina užtikrinti efektyvų automobilių kelių ir geležinkelio sankirtų funkcionavimą.

Pagrindinis įgyvendinamo projekto tikslas – sudaryti sąlygas nepertraukiamam automobilių ir traukinių eismo judėjimui bei didinti eismo saugą ir gyventojų saugumą.

Įgyvendinant šį projektą, rekonstruotos dvi dviejų lygių sankirtos su geležinkeliu ir jų prieigos Gedimino ir Aušros gatvėse: panaikinti vieno lygio automobilių kelio susikirtimai su geležinkeliu, įrengti tuneliai po geležinkeliu ir jų prieigos, saugios pėsčiųjų perėjos.

Rekonstruojant dviejų lygių sankryžą su geležinkeliu ir prieigas Gedimino gatvėje, rekonstruotos Gedimino, Geležinkelio ir Stoties gatvių atkarpos, įrengta žiedinė sankryža, tunelis pravažiuoti, pėsčiųjų viadukas virš žiedinės sankryžos, rekonstruota ir įrengta dalis inžinerinių tinklų, sutvarkyta aplinka. Rekonstruojant dviejų lygių sankryžą su geležinkeliu ir prieigas Aušros gatvėje, rekonstruotos ir įrengtos Aušros, Geležinkelio gatvių ir Jevonio skersgatvio atkarpos, įrengtas automobilių viadukas virš Aušros gatvės ir viaduko prieigos, įrengta žiedinė sankryža, rekonstruota ir įrengta dalis inžinerinių tinklų, kanalizuotas Jevonio upelis, sutvarkyta aplinka.

Įgyvendinus projektą tikimasi sankryžų pralaidumą, padidinti transporto greitį, sumažinti laiko nuostolius bei pagerinti eismo dalyvių saugumą. Projektą pabaigti numatyta lapkritį.

Marijampolės savivaldybės inf.

Temos: „Rail Baltica“, Marijampolė, Rekonstrukcija, sankryža

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai