Top Baneris

Protingas viešbutis: kaip technologijos taupo sąnaudas ir darbuotojų laiką

2018 liepos 10 d.
jung technologijos viesbuciams 1
„JUNG Vilnius“ nuotr.
Pasidalykite straipsniu

Kokią praktinę naudą viešbučio valdytojams ir svečiams gali turėti išmaniosios sistemos? Jungiklių ir išmaniųjų namų sistemų centro „JUNG Vilnius“ vadovas Raimundas Skurdenis teigia, kad nėra srities, kur nauda nepasimatytų iškart: technologijos leidžia mažinti išlaikymo sąnaudas, taupyti darbuotojų laiką ir kuria aplinką, į kurią svečiai tiesiog nori sugrįžti.

Kambarys svečiams „pasiruošia“ pats

Turbūt sudėtingiausia kiekviename viešbutyje veikianti sistema yra administravimo programa, fiksuojanti svečių atvykimo ir išvykimo laiką. Tačiau šią sistemą turi prižiūrėti žmonės: nenaudojamuose kambariuose išjungus šildymą ir kondicionierių sutaupoma išteklių, bet kažkas turi sekti ir pasirūpinti sistemų išjungimu, o vėliau įjungimu reikiamu metu.

„JUNG Visu Pro Hotel“ programinė įranga suderinama su populiariausiomis viešbučių valdymo sistemomis (pavyzdžiui, „Oracle Hospitality OPERA“, „Oracle Hospitality Suite 8 PMS“, „Protel PMS“, „Assa Abloy“) ir užtikrina, kad įdiegtos valdymo ir inžinerinės sistemos derėtų tarpusavyje, o visų funkcijų kontrolė būtų patikėta bendrai sistemai. Tai reiškia, kad, pažymėjus svečių atvykimo ar išvykimo laiką, pati išmanioji sistema pasirūpins energijos taupymu. Svečiams prisiregistravus, šildymas ir vėdinimas įsijungs automatiškai ir sukurs jaukią atmosferą.

„Skirtumas tarp išmaniosios sistemos ir bandymo pildyti informaciją rankiniu būdu yra toks kaip skirtumas tarp matavimo lazeriniu matuokliu ir matavimo iš akies. Jei kalbame apie vieną savaitę, galbūt pigiau yra šį darbą patikėti personalui, bet žmogus pamiršta, daro klaidų, netyčia kartojasi. Išmanioji sistema viską atlieka preciziškai tiksliai, leidžia turėti mažiau darbuotojų, o surinkti duomenys ir jų analizė padeda tobulinti kasdienius procesus“, – aiškina R. Skurdenis.

„JUNG Vilnius“ nuotr.

Valdymas, taupantis ir svečių, ir personalo laiką

Prie šios išmaniosios valdymo sistemos gali būti prijungiama ir elektroninių kortelių sistema, reikalinga tiek durims atrakinti, tiek kambario funkcijoms valdyti. Lankytojui paspaudus mygtuką, kad jam reikia sutvarkyti kambarį, arba atvirkščiai, kad jis nori būti netrukdomas, toks pageidavimas matomas visoje sistemoje, įskaitant aptarnaujančio personalo telefonus. Visi iškvietimai fiksuojami, o tai leidžia stebėti darbo efektyvumą.

„Senasis tvarkymo modelis buvo vienas darbuotojas, lėtai einantis per viso aukšto kambarius. Su vientisa išmaniąja sistema šis darbuotojas gali telefone matyti konkrečias, jam paskirtas užduotis ir nešvaistyti laiko kitkam. Taip pat administracijos personalas visada mato, kokie darbai jau padaryti, kokie dar laukia“, – teigia „JUNG Vilnius“ vadovas.

„JUNG Vilnius“ nuotr.

Kambario kontrolė – kelių mygtukų paspaudimu

Visgi viešbučių lankytojams paprastai labiausiai imponuoja į kelis paprastus šalia lovos esančius mygtukus sutelktos funkcijos. Pabudus galima vienu mygtuko spustelėjimu aktyvuoti automatiškai atsitraukiančias užuolaidas, padidinti vėdinimo intensyvumą ar įjungti naktinio staliuko šviestuvą. Analogiškai einant miegoti kitu mygtuku išjungiamas viso kambario apšvietimas, užtraukiamos užuolaidos, o televizorius perjungiamas į budėjimo režimą.

„Elementariausias pavyzdys: vakarais visi kartais pamiršta vonioje išjungti šviesą arba užtraukti užuolaidas, o tuomet pyksta, nes reikia vėl keltis. Kai šios funkcijos patikėtos sistemai, jas galima valdyti net nepakilus iš lovos“, – aiškino R. Skurdenis.

Maža to, daugelis šiuolaikinių viešbučių rimtai svarsto galimybę leisti svečiui numeryje įdiegtas išmaniąsias sistemas – pradedant durų atrakinimu, apšvietimu, klimato kontrole ir baigiant filmų pasirinkimu – valdyti tiesiog išmaniajame telefone ar planšetėje. Taip pat gavęs prisijungimą prie specialaus, asmeniškai jam sukurto valdymo puslapio, svečias visą informaciją gautų jam priimtiniausia kalba.

Tiesa, šios technologijos daugiausia naudos viešbučio vadovams, personalui ir svečiams duos tuomet, kai bus derinamos viena su kita, nes tik jungiant kokybiškus, gerai žinomų gamintojų produktus galima tikėtis aukščiausios kokybės.

 RĖMĖJO TURINYS 


Pasidalykite straipsniu
Komentarai

Rekomenduojami video