Blog

Pandemijos iššūkį atlaikęs apdailos centras UNIDECO skaičiuoja išaugusią apyvartą

Organizatorių nuotr.

Net ir susidūręs su veiklos apribojimais karantino metu, namų apdailos centras UNIDECO pirmąjį šių metų pusmetį užbaigė išaugusiais pardavimais. Pandemija nepaveikė bendrų centro pusmečio rezultatų: sausio ir vasario mėnesiais pardavimai augo ketvirtadaliu, o vos pasibaigus karantinui, netruko grįžti į pernykštį lygį ir net jį viršijo. Gegužės ir birželio mėnesiais namų apdailos centro apyvarta buvo 10–12 proc. didesnė, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

„Sėkminga 2020-ųjų pradžia nuteikė itin geriems rezultatams – tikėjomės išskirtinai stiprių metų su stabiliu augimu. Tačiau verslui teko nemenkas pandemijos iššūkis, pakoregavęs lūkesčius ir pirmines prognozes. Visgi, jau daugiau kaip 20 metų namų apdailos centras telkiasi vienos šeimos rankose, kas leido lanksčiai prisitaikyti prie pakitusios situacijos, operatyviai priimti sprendimus ir nedelsiant suteikti reikiamus atsakymus nuomininkams. Ėmėme pristatinėti medžiagų pavyzdžius pirkėjams į namus, organizuoti nuotolines konsultacijas ir interaktyvius seminarus. Tuo aktyviai naudojosi klientai, o vos pasibaigus karantinui, jie ir vėl saugiai sugrįžo į fizines prekybos vietas“, – situaciją komentuoja Audrius Mockus, namų apdailos centrą UNIDECO valdančios bendrovės „MC grupė“ generalinis direktorius.

Iki karantino namų apdailos centras didžiausius pardavimus fiksavo apdailos ir įrengimo prekių segmentuose. Tai puikiai atspindėjo tuometines nekilnojamojo turto rinkos tendencijas Lietuvoje. Visgi, rekordiškais pardavimais pastaraisiais metais pasižymėjusi naujo būsto rinka sustojo tik šalyje paskelbus karantiną.

audrius mockus

Audrius Mockus

„Dar 2020 m. buvome pasiekę stabilų 23–26 proc. augimą ir didžiausią įtaką tam turėjo apdailos bei įrengimo prekių pardavimai. Tačiau šalyje įvedus karantiną, išryškėjo pakitę pirkėjų poreikiai ir prioritetai. Naujų namų įrengimą šiemet pakeitė turimo būsto atnaujinimas, į kurį gyventojai dar karantino metu ėmė itin aktyviai investuoti“, – pastebi A. Mockus.

Jo teigimu, gegužės ir birželio mėnesiais namų apdailos centras pardavė 50 proc. daugiau interjero ir dekoro prekių, lyginant su atitinkamu laikotarpiu pernai. Prekių krepšelis, vertinant analogiškus laikotarpius, taip pat išaugo dvigubai. Stebimas ir bendras nuomininkų rinkos suaktyvėjimas – po karantino sulaukta didesnio potencialių nuomininkų srauto. „Tikime, kad UNIDECO koncepcija – išsami, profesionali, koncentruota ir pilnavertė paslauga vienoje vietoje – po karantino tapo dar aktualesnė“, – teigia A. Mockus.

Daugiau investicijų gyventojai ėmė skirti komforto namuose kūrimui, ergonominiams sprendimams, estetikai. Itin paklausiomis prekėmis tapo šviestuvai, kilimai, namų tekstilės gaminiai. Pardavimai taip pat reikšmingai augo ir tokiuose segmentuose kaip keramikinės plytelės, durys ir santechnika.

Dėl šalyje sumažėjusių naujo būsto sandorių ir pasikeitusių gyvenimo aplinkybių prognozuojama, kad ši tendencija kurį laiką nesitrauks. Prisitaikydamas prie rinkos pokyčių, namų apdailos centras UNIDECO ruošiasi skirti dar daugiau dėmesio individualioms klientų konsultacijoms, interjero dizainerių teikiamoms paslaugoms, papildomai išplėsti namų dekoro ir smulkaus interjero prekių pasiūlą. Tikimasi, kad šie sprendimai metus leis užbaigti su ne mažesniu nei 10 proc. augimu.

Vilniuje įsikūręs namų apdailos centras UNIDECO priklauso „MC grupei“, kuri jau dvidešimt metų yra valdoma Audriaus Mockaus ir Jolantos Mockuvienės šeimos. Namų apdailos centre UNIDECO veikia 33 gyventojams ir profesionaliems interjero dizaineriams skirti apdailos ir interjero salonai bei parduotuvės. Visoje „MC grupės“ teritorijoje, esančioje Vilniaus Kareivių ir Verkių gatvių sankirtoje, veikia per 100 statybų, apdailos, projektavimo, specializuotos įrangos ir interjero paslaugų įmonių ir prekybos salonų.

Parašykite komentarą


Atsiliepimų nėra.