Nauja Panevėžio miesto autobusų stotis bus statoma viešojo ir privačiojo sektorių partnerystės (VPSP) principu, tai yra, ir privataus investuotojo lėšomis. Tam, kad būtų skelbiama investuotojo atranka, pritarė savivaldybės taryba.
Pasak Miesto plėtros skyriaus vedėjo Jokūbo Leipaus, bus sudaryta investicijų sutartis dėl autobusų stoties ir besiribojančių teritorijų konversijos, naujos stoties statybos. Investuotojas turės pasiūlyti teritorijos išvystymo koncepciją, savo lėšomis suprojektuoti ir pastatyti autobusų stotį.
Investuotojo atrankos kriterijai – techninės-architektūrinės aplinkos įvertinimo išsamumas; techninių-architektūrinių sprendimų detalumas, išbaigtumas; architektūrinė raiška ir estetika; inovatyvumas; integralumas ir funkciniai ryšiai su miesto centru; investicijų projektui įgyvendinti siūlomo organizacinio modelio, su teisine aplinka susijusių pasiūlymų išsamumas, detalumas ir įgyvendinamumas; investuotojo planuojama skirti lėšų suma, įsipareigojimų apimtis, pageidavimai dėl savivaldybės įsipareigojimų bei kt.
Investuotojui bus siūloma įvertinti apie 1,8 ha teritoriją Panevėžio centre, iš jos 1 ha naudojama stoties reikmėms.
Autobusų stoties konversijai ir pritaikymui bendruomenės reikmėms, stoties prieigoms tvarkyti savivaldybė ketina gauti 2,8 mln. Eur Europos Sąjungos investicijų. Miesto indėlis sudarys daugiau kaip 0,5 mln. Eur.
Nauja miesto autobusų stotimi jau didžiuojasi Kaunas, atnaujinti autobusų stotį savininkus spaudžia ir sostinės savivaldybė.