• tikkurila
  • ruukki
  • ruukki
  • tikkurila

Klaipėdos uoste užbaigti estakados statybos darbai

2016 spalio 3 d.
Klaipėdos uosto nuotr.
Klaipėdos uosto nuotr.

Klaipėdoje užbaigti 332 metrų ilgio estakados virš penkių geležinkelio kelių ir Nemuno gatvės statybos darbai. Žadama, kad naujoji estakada leis ne tik efektyviau valdyti transporto srautus, skatins uosto plėtrą, bet ir palengvins keliavimą klaipėdiečiams, priverstiems stoviniuoti prie geležinkelio pervažos. Neabejojama, kad „Klaipėdos Smeltės“ teritoriją sujungusi estakada šioje uosto dalyje veikiančioms įmonėms ir jų klientams leis saugiai bei greitai patekti į terminalą ir išvykti iš jo.

Estakada buvo statoma Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai įgyvendinant uosto infrastruktūros plėtros planą. Projektas baigtas sklandžiai ir laiku – neprireikė jokių papildomų ar neplanuotų darbų, kaina išliko tokia pati, kaip ir buvo numatyta pradžioje, – 4,1 mln. eurų.

Ši dviejų lygių sankryža iškilo per palyginti trumpą laiką: rangos darbų sutartis buvo pasirašyta 2014-ųjų spalį, o darbai statybų aikštelėje prasidėjo 2015 metų gruodį.

Statybos darbai vyko pagal griežtą grafiką, minučių tikslumu, nes visai šalia penkiomis geležinkelio linijomis nuolat važiuodavo traukiniai, eismą geležinkeliu buvo galima riboti tik labai trumpam.

klaipedos_estakados_atidarymas

Naujosios estakados ilgis – 160 metrų, tačiau su prieigomis jis siekia 330 metrų, arba atitinka daugiau nei 3 futbolo aikščių ilgį. Estakados važiuojamosios dalies plotis – 7 metrai, bendras plotis 9–11 metrų, įskaitant šalitilčius.

Konstrukcijai sunaudota 550 tonų metalo, perdangos įrengimui prireikė 3 tūkst. 296 kubinių metrų betono.

Statant estakadą teko iškelti ir kitoje vietoje naujai įrengti per statybų teritoriją ėjusius inžinerinius tinklus.

Estakadą Nemuno gatvėje Klaipėdoje įrengė bendrovės „Latvijas tilti ir „Kauno keliai“.

Klaipėdos uosto inf. ir nuotr.

Komentarai

Nemokami mokymai architektams ir inžinieriams
statyba ir architektura
archicad