Šulinių apsauga: kad nereikėtų žiūrėti po kojomis

Šulinių apsauga: kad nereikėtų žiūrėti po kojomis

Bet „Ginmikos“ ambicijos siekia toliau: įmonė jaučia būtinybę investuoti į kozirius – plačias įmonės galimybes liudijančius gaminius. „Kiek žinau, nė vienoje Baltijos šalyje nėra kompanijos, kuri galėtų pasigirti, kad turi savo sukurtų gaminių visoms apkrovos klasėms: nuo mažiausios A15 – 1,5 tonos apkrovai, tinkamos pėsčiųjų ir dviračių takams, iki F900 – 90 tonų apkrovai, tai yra naudoti oro uostuose“, – sakė G. Mikna. Šiemet daug didžiausias apkrovas atlaikančių dangčių įrengta laivų krovos terminaluose ir oro uostuose.

Pusė „Ginmikos“ produkcijos keliauja į užsienį. G. Mikna neslepia, kad dalį gaminių atiduoda pardavinėti tarpininkams – didmeninėms kompanijoms, kurios pasiūlo galutiniam montuotojui visą reikalingų statybinių produktų gamą. „Pavyzdžiui, skandinavai nori viską pirkti iš vienų rankų, produktas pirmiausia turi patikti, toliau yra produkto draudimas, daug klausimų nelieka… Tokios saugumo garantijos jiems užtenka“, – patikino G. Mikna.

Beje, didmeninių kompanijų užsakymai bendrovei „Ginmika“ kasmet išauga apie 20–30 proc. Įmonė didžiuojasi per partnerius Rusijoje gavusi užsakymą Sočio olimpiados infrastruktūros projektui. Ten iškeliavo apie 200 tonų „Ginmikos“ gaminių. Produkcija labai patiko rangovams – vienai Vokietijos kompanijai, ir lietuvius pasiekė dar vienas užsakymas – dangčiams, kurie bus įrengti naujoje „Formulės 1“ trasoje Sočyje. Reikalavimai dangčių saugumui ten itin dideli.

Sėkmingai išplėtojusi vandentiekio, buities ir lietaus nuotekų surinkimo liukus saugančių dangčių gamybą, įmonės komanda turi laiko grįžti prie seniau vykdytos veiklos – infrastruktūros projektų. „Jaučiame didelį poreikį originaliems mažosios architektūros objektams, pavyzdžiui, lauko – parko suolams. Jau kurį laiką girdime tai bendraudami su savivaldybėmis. Svarbiausia – kurti tokius gaminius, kurie atlaikytų daugiau nei vieną žmogų ar sportinį krepšį (tokie gaminiai dabar parduodami daugelyje šalies statybinių ir apdailos prekių centrų ). Taip pat – neapsiriboti klasikine stilistika, reikia ir XXI amžiaus vartotojams tinkamų gaminių“, – įsitikinęs „Ginmikos“ vadovas.

Įmonė jau turi parengtą 12 modelių suolelių katalogą. Pirmasis užsakymas pavasarį iškeliaus į Skandinaviją. Lietuviams tai bus gera treniruotė – skandinavai tikrai reiklūs ne tik ketaus detalėms, jų dizainui bei kokybei, bet ir medienos apdorojimo medžiagoms – pageidauja, kad visos jos būtų ekologiškos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai