Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

262f28ab452229333f5dea1cf044bb6e L

Įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovo sutartis dėl krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 26,80 iki 40,27 km rekonstravimo. Sutarties vertė – 11,97 mln. eurų su PVM. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą kasmetinė 3 mėnesių technologinė pertrauka neįskaičiuota. Sutartis pasirašyta 2020 m. rugsėjo 11 d.

Konkursui buvo pateikti 4 pasiūlymai, kurie buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį. Šiame pirkime kokybiniai kriterijai – darbų atlikimo terminas mėnesiais nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo, papildoma statinio garantinio termino trukmė metais, ir kaina.

Įvykdžius projektą pagerės eismo sauga, kadangi bus įgyvendinti sprendiniai, mažinantys eismo įvykių riziką.  Minėtas kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožas bus praplatintas ir rekonstruotas pagal krašto keliui keliamus techninius reikalavimus. Šiuo metu ruožo kokybiniai rodikliai smarkiai nebetenkina galiojančių reikalavimų, o priežiūra reikalauja vis didesnių finansinių išteklių. Šio kelio ruožo dangos būklės indeksas (DBI) – 4,48 ir jis yra vienas iš blogiausių krašto kelių ruožų, todėl jis yra prioritetinis.

Temos: Kėdainiai, kelias, kelių direkcija, Ukmergė

1 komentaras. Leave new

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai