Baltijos prospekto Klaipėdoje rekonstrukcija: patvirtinus 4 mln. eurų finansavimą, didžiąją dalį darbų užbaigti pavyks dar šiemet

Baltijos prospekto Klaipėdoje rekonstrukcija: patvirtinus 4 mln. eurų finansavimą, didžiąją dalį darbų užbaigti pavyks dar šiemet

Baltijos prospekto Klaipedoje rekonstrukcija
E. Ovčarenko/BNS nuotr.

Pagrindinės Klaipėdos miesto arterijos – Baltijos prospekto – rekonstrukcijai šiemet bus skirta kiek daugiau nei 4 mln. eurų investicijų. Tai patvirtinta Vyriausybės kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų naudojimo 2023–2025 metų sąmatoje. Šis finansavimas padės užbaigti pagrindinius Baltijos prospekto rekonstrukcijos darbus iki 2023 m. pabaigos, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Milijoninės investicijos bus skirtos Šilutės plento (įskaitant ruožą į Dubysos gatvės įvažiavimą) ir Vilniaus plento žiedinei sankryžai Klaipėdoje rekonstruoti.

„Baltijos prospektas yra viena pagrindinių Klaipėdos eismo arterijų ir pati svarbiausia, vedanti į strateginį objektą – Klaipėdos valstybinį jūrų uostą. Šis prospektas svarbus ne tik uostamiesčio gyventojams – šiltuoju metų laiku juo taip pat keliauja tūkstančiai žmonių iš visos Lietuvos. Dar iki šių metų pabaigos planuojama užbaigti bent jau 96 proc. rekonstrukcijos darbų“, – sako susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas.

Pasak M. Tarnausko, Klaipėdoje besidriekiantis Baltijos prospektas yra IX B tarptautinio transporto koridoriaus dalis, kuriuo intensyviai vežami kroviniai į jūrų uostą ir iš jo, todėl šį  prospektą būtina tinkamai pritaikyti dideliems krovinių srautams, tuo pačiu metu užtikrinant saugų eismą, patogesnį susisiekimą bei mažesnę oro taršą mieste.

Susisiekimo ministerija primena, kad Baltijos prospekte rekonstruojama žiedinė sankryža jungia šį prospektą su intensyviais Šilutės ir Vilniaus plentais.

Netoli rekonstruojamos sankryžos įsikūrę gyvenamieji daugiabučių rajonai, jungtys su kitais Lietuvos miestais, Klaipėdos LEZ, dideli prekybos centrai, čia susikerta miesto gyventojų ir tranzitinio eismo srautai.

Šia viena problemiškiausių uostamiesčio gatvių rytinio ir vakarinio piko metu per valandą pravažiuoja apie 7 tūkst. transporto priemonių.

Siekiant pagerinti sankryžos pralaidumą, joje rytų–vakarų kryptimi statomi du apie 400 metrų ilgio viadukai. Esama žiedinė sankryža rekonstruojama į „turbožiedą“ su požeminėmis pėsčiųjų perėjomis, pėsčiųjų ir dviračių takais, apsauginiais atitvarais.

Baltijos prospekto rekonstrukcija – tęstinis projektas, vykdomas nuo 2020 m. Bendra projekto vertė siekia apie  40 mln. eurų. Atsižvelgiant į šio projekto svarbą, rekonstrukcijos sudėtingumą ir didelę projekto kainą, jam kasmet skiriama KPPP lėšų: 1,6 mln. eurų 2020 m., beveik 8,5 mln. eurų 2021 m., 8,75 mln. eurų 2022 m. ir per 4 mln. eurų (4 042 500 eurų) šiemet. 

Temos: Baltijos prospekto Klaipėdoje rekonstrukcija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai