Architektūros [pokalbių] fondo paskaitoje: švietimo architektūra – ne tik šiluminės varžos rodikliai

Architektūros [pokalbių] fondo paskaitoje: švietimo architektūra – ne tik šiluminės varžos rodikliai

APF15_ciklo plakatas_

Visos Architektūros [pokabių] ciklo „Švietimo architektūra“ paskaitos:

2015 m. rugsėjo 3 d., ketvirtadienį: DOLF BROEKHUIZEN (Olandija) „Mokyklos Olandijoje: bendruomeninių mokyklų koncepcijos“

Dolf Broekhuizen – architektūros istorikas, olandiškojo avangardo istorijos žinovas ir edukacijai skirtos architektūros raidos Nyderlanduose ekspertas. Paskutinįjį dešimtmetį aktyviai domisi ir tiria ugdymui skirtos architektūros pokyčius ir transformacijas, analizuoja kaitos priežastis ir perspektyvas. Dirba kvietiniu lektoriumi ir tyrėju Delft’o TU, rengia publikacijas, organizuoja parodas ir dalyvauja kituose projektuose.

2015 m. rugsėjo 10 d., ketvirtadienį: BARBARA PAMPE (Vokietija) „Išmok – judėk – žaisk aikštelėje. Kairo pradinių mokyklų atvejis“

Barbara Pampe – architektė, analizuojanti mokyklų architektūros problemas. Pastaraisiais metais dėsto architektūros studentams Vokietijos universitete Kaire, dirba Montag jaunimo ir visuomenės centre (Bona), kuruoja edukacinės architektūros programas. Yra kelių publikacijų autorė ir bendraautorė, yra viena iš „baladilab“ įkūrėjų (http://baladilab.com).

2015 m. rugsėjo 15 d., antradienį: MARKAS DUDEKAS (D. Britanija) „Pasakėčia apie šiaurės vėją ir saulę“

Markas Dudekas yra pripažintas pasaulinio lygio praktikuojantis architektas ir konsultantas ugdymo architektūros srityje. Per paskutinius 20 metų jis paskelbė eilę knygų, skirtų ikimokyklinio ugdymo aplinkai, mokyklų architektūrai ir vaikų architektūrai mieste. Mark Dudek publikacijų sąraše viena svarbiausių yra „Schools and Kindergartens: A Design Manual“, išleista net penkiomis kalbomis. Pašnekovas savo patirtį ir įžvalgas skleidė daugiau nei 150 tarptautinių konferencijų, konsultavo eilę vyriausybinių organizacijų visame pasaulyje. Jis suprojektavo ir įgyvendino daugiau nei 30 mokyklų ir vaikų darželių, įskaitant naujausią objektą Kipre.

2015 m. rugsėjo 17 d., ketvirtadienį: MARCO DI NALLO (Italija) „Atnaujinant modernistinių mokyklų architektūrą“

Marco Di Nallo –  architektas, išsilavinimą įgijęs Milano universitete. Rengdamas disertaciją Turino universitete  tyrinėjo 1950-60 metų Šveicarijos mokyklų architektūrą.  2010-14 m. dėstytojavo Italijos universitete Šveicarijoje (Mendrisio, Ticino kantone), dabar vizituojantis dėstytojas Antalijos tarptautiniame universitete (Turkija). Vienas iš architektūrinio projektavimo įmonės  +R | piùerreį kūrėjų (www.piuerre.com).

2015 m. rugsėjo 28 d., pirmadienį: MAARTENAS VAN DEN DRIESSCHE (Belgija) „Šiandieninė mokyklų architektūra Belgijoje: elementų topologija“

Maartenas Van Den Driessche – architektas, mokslininkas tyrėjas dėsto Gento universiteto Architektūros ir urbanistinio planavimo fakultete ir skaito lekcijas Gento, Leveno, Briuselio universitetinėse kolegijose. Rengdamas daktaro disertaciją tyrė edukacinės paskirties architektūrinius kompleksus Belgijos kontekste 1842–1972 metais.  Jo mokslinių tyrimų sritis apima architektūros teoriją, kritiką ir projektavimo metodologiją. Tyrimų rezultatus apie mišrios funkcijos objektų projektavimo metodus ir praktiką publikuoja A+, Archis, OASE, Werk, Bauen + Wohnen, DWR, Paedagogica Historiae ir kt.

Temos: „Švietimo architektūra“, Architektūros fondas, Ugdymo įstaigos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai