Neringoje jau suprojektuota pėsčiųjų ir dviračių tako dalis nuo Smiltynės iki Juodkrantės (ruožai nuo 2,104 iki 2,956 km ir nuo 2,956 iki 15,567 km). Projektai galės būti realizuojami po to, kai bus gautas Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijos ir kitų suinteresuotų institucijų pritarimas. Planuojama, kad rekonstrukcijos darbai šiame ruože galėtų prasidėti šių metų III–IV ketvirtį, gavus suderinimus iš atsakingų institucijų ir sėkmingai įvykus viešiesiems pirkimams.
Kita dalis tako, nuo Juodkrantės iki Preilos, šiuo metu projektuojama ir projektai taip pat turėtų būti baigti šiais metais. Iki rangos darbų pradžios taką ir toliau prižiūrės AB „Kelių priežiūra“, kad eismo dalyviai galėtų juo naudotis.
Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, takas driekiasi per saugomą teritoriją Kuršių Nerijoje, kurioje labai jautrūs klausimai dėl medžių, kopų, augalijos. Tad parengtuose projektuose siekiame suderinti tiek aplinkosauginį, tiek ir eismo saugos aspektus.
Kelių direkcijai priklausanti pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida dalis projektuojama įgyvendinant 2021 m. lapkričio mėn. sudarytas keturias sutartis. Bendras Kelių direkcijai priklausančio tako ilgis yra apie 35 km ir tęsiasi nuo Smiltynės iki Preilos. Bendra projektavimo sutarčių vertė – daugiau kaip 110 tūkst. eurų.
Kelių direkcija galėjo pradėti šio tako projektavimo darbus tik po to, kai Neringos ir Klaipėdos miesto savivaldybės sutiko pasirašyti bendradarbiavimo sutartis ir gavo savivaldybių tarybų sprendimus, kad po to, kai takas bus sutvarkytas, jį minėtos savivaldybės perims valdyti nuosavybės teise. Po pėsčiųjų ir dviračių tako sutvarkymo ir perdavimo, Klaipėdos miesto savivaldybei priklausys 850 metrų, o Neringos savivaldybei apie 34 kilometrus tako.
Šaltinis: BNS
[prenumerata mailpoet_form_id=”7″ bg_color=”#b1cbd9″ image_url=”https://sa.lt/wp-content/uploads/2022/01/kranas.png” intro_text=”Svarbiausios” white_text=”statybų, NT, inžinerijos” outro_text=”naujienos – nepraleiskite!”]