Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė paskutinio Vakarinio aplinkkelio III etapo įgyvendinimui. Viešąjį konkursą planuojama skelbti dar šių metų rudenį. Šio projekto finansavimą taip pat patvirtino ir LR Vyriausybės Transporto tranzito komitetas. Komitetas nusprendė skirti šiems darbams reikalingus 364,35 mln. litų.
Vykdant Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus – Panevėžys (Ukmergės g.), taip pat bus rekonstruota 110 kV orinė linija – 19,64 km elektros perdavimo linijų. Planuojama, kad Europos Sąjungos finansuojama projekto dalis sieks 80%, likusias lėšos bus skiriamos iš valstybės ir savivaldybės biudžetų.
Vakarinio aplinkkelio III etapą planuojama pradėti statyti jau šių metų pabaigoje. Tikimasi, kad darbus pavyks pabaigti 2016 metais.
Vilniaus Vakarinis aplinkkelis pradėtas tiesti dar 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės mikrorajonų link Ukmergės plento. Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Vilniaus Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis, bei nutiesta aplinkkelio atkarpa nuo Oslo g. iki L. Asanavičiūtės g. Šiuo metu jau užbaigtas II statybų etapas. III etapo vakarinio aplinkkelio statybų metu bus nutiesta gatvė nuo Ozo iki Ukmergės gatvės.
Pabaigus statybas Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi.
Pagal naujausius vertinimus, užbaigtasis Vakarinio aplinkkelio II etapas yra vienas sėkmingiausių infrastruktūros projektų. Lyginant automobilių apkrovimą, jis efektyvumu lenkia ir Vilniaus – Kauno automagistralę, kuria per parą važiuoja 26 tūkstančiai. Vakarinio aplinkkeliu per parą pravažiuoja – 58 tūkstančiai automobilių.
Vilniaus savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus inf.