Už 66,7 mln.: magistralės ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos rekonstruos „Kauno tiltai“

2022 gruodžio 14 d.
via baltica lakd nuotr
  • Dviejų eismo juostų kelias bus rekonstruotas į keturių juostų magistralę, kuri atitiks tarptautinius standartus.
  • 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos planuojama rekonstruoti iki 2024 metų pabaigos.
  • Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas šiame ruože siekia iki 10 tūkst. automobilių per parą.

Tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos už 66,7 mln. eurų (su PVM) rekonstruos viena didžiausių šalyje infrastruktūros statybos bendrovių „Kauno tiltai“.

Sutartis su ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusia įmone pasirašyta gruodžio 2-ąją, įmonė laimėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) skelbtą magistralės nuo 79 iki 85 kilometro rangovo konkursą, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale.

„Kauno tiltų“ kainos ir kokybės santykis įvertintas 99,85 balo. Be šios bendrovės, konkurse taip pat dalyvavo įmonė „Hisk“, ruožą siūliusi rekonstruoti už 66,5 mln. eurų (89,29 balo) ir „Fegda“, kurios pasiūlymo vertė viršijo 72 mln. eurų (95,12 balo).

Laimėtoja dviejų eismo juostų kelią iki 2024-ųjų vasario vidurio rekonstruos į keturių juostų magistralę, kuri atitiktų tarptautinius standartus. 

„Via Baltica“ ruožą nuo 72,5 iki 79 kilometro rekonstruos „Fegda“, su ja spalį LAKD pasirašė 55,8 mln. eurų vertės sutartį.

Anot LAKD, baigus projektavimą, dar šiemet ketinama paskelbti ir ruožo nuo 56,8 iki 72,5 kilometro konkursą, o ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85 iki 97 kilometro konkursas turėtų būti paskelbtas šių metų pabaigoje arba 2023 metų pradžioje.

Visą daugiau kaip 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos planuojama rekonstruoti iki 2024 metų pabaigos.

Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas šiame ruože siekia iki 10 tūkst. automobilių per parą, iš jų iki 60 proc. sudaro krovininis transportas.

    Komentarai