• ruukki
  • tikkurila
  • ruukki
  • tikkurila

Tradiciniam prekybos centrui – netradiciniai sprendimai

Avatar 2017 rugsėjo 22 d.
„Rimi HYPER“
L. Lozovič nuotr.

Vilniuje po rekonstrukcijos duris atvėrė prekybos centras Jeruzalės „Rimi HYPER“. Į prekybos centro atnaujinimą investuota 3,5 mln. eurų.

Per penkis mėnesius trukusią rekonstrukciją prekybos centro plotas buvo išplėstas 1,8 tūkst. kv. m. iki 5,2 tūkst. kv. m.

Įmonės „Projektų rengimo centras“ architektės Linos Šantaraitės teigimu, labiausiai į akis kris visiškai naujos koncepcijos pastato fasadas, išskirtinis ne tik sprendimo novatoriškumu, bet ir spalvingumu.

„Mikrorajonuose vyrauja prekybos centrai, dažniausiai atrodantys pakankamai šabloniškai ir pilkai, konceptualesnių sprendimų ieškoma retai. Jeruzalės „Rimi“ visada buvo tas prekybos centras, kuris pagal pirkėjų ir lankytojų srautus prilygo didesniųjų prekybos centrų apsukoms. Jis buvo itin mėgstamas aplink įsikūrusių gyventojų ir pro šalį važiuojančiųjų. Tad nusprendėme renovacijos metu jį transformuoti taip, kad jis ir savo išvaizda bylotų, jog yra išskirtinis prekybos centras šiaurinėje miesto dalyje“, – pasakoja architektė L. Šantaraitė.

Fasadui apipavidalinti buvo pasirinktas netipiškas sprendimas – naudojant aliuminio lameles išgautas itin spalvingas efektas, kai prekybos centras žvelgiant iš skirtingų perspektyvų atrodo vis kitos spalvos.

„Žvelgiant tiesiai jis atrodys vos vos dryžuotas. Atvykstančius Kalvarijų gatve pasitiks geltona fasado spalva, tačiau važiuojant tolyn Santaros klinikų link pastatas staiga virs raudonu. Tai tikrai dėmesį patraukiantis sprendimas, kuris, tikimės, kvies užsukti vykstančius pro šalį“, – įsitikinusi architektė.

Rekonstrukcijos projektas buvo įvykdytas per penkis mėnesius – tai yra rekordiškai trumpas laikas tokios apimties darbui.

„Rekonstrukcijos projekto darbai apėmė naujo parduotuvės priestato statybas, antrojo aukšto įrengimą senajame pastate, kuriame galės patogiai įsikurti „Rimi“ administracijos darbuotojai, inžinerinių tinklų atnaujinimą, aplinkos tvarkymo darbus. Dalyje teritorijos atnaujinome asfalto dangą, suremontavome automobilių stovėjimo aikštelę, kurioje įrengėme ir elektromobilių krovimo stotelę. Išplėtus buvusį pastatą priestato patalpomis, parduotuvės plotas padidėjo 1800 kv. metrais, tad patalpose galės įsikurti 21 nuomininkas“, – sako prekybos centrą rekonstravusios įmonės „YIT Kausta“ generalinis direktorius Kęstutis Vanagas.

„Capital Mill“ inf.

Komentarai

statyba ir architektura
archicad