Blog

Infrastruktūros konstrukcijų dažymas: kaip užtikrinti investicijų ilgalaikiškumą?

Janėvirtos tiltui, kertančiam Saimos kanalą, prireikė 2430 t iš anksto nudažytų plieninių konstrukcijų.

Kompaniją „Tikkurila“ įkvepia dideli infrastruktūros projektai, pavyzdžiui, oro uostai, keltų terminalai ir traukinių stotys, nes čia susitinka ir išsiskiria draugai. Taip pat – didelius vandens telkinius kertantys tiltai, užtikrinantys žmonių, prekių ir paslaugų judėjimą.

Naujas kompozicinis Janėvirtos tiltas – šeštas pagal ilgį Suomijoje, pastatytas 9-ame greitkelyje tarp Joensū ir Kuopijo – yra būtent toks projektas. Jis pakeitė ankstesnį eksploatuoti nebetinkamą tiltą. Konstrukcijos buvo pradėtos gaminti 2016 m. spalį, o 2018 m. rugpjūčio pabaigoje naujasis tiltas jau buvo pradėtas naudoti. Iš viso kompanija „Ruukki Building Systems“ pristatė ir sumontavo 2430 t iš anksto nudažytų laikančiųjų plieninių konstrukcijų.

Sklandus dengimo procesas

Kompanija „Midroc Alucrom“ plienines tilto sijas dažė savo gamykloje – iš viso padengė 18 000 m² plotą ir sunaudojo 15 000 l dažų. Dažymo sistemą sudarė kompanijos „Tikkurila“ gaminiai: epoksidinis gruntas „Temazinc“, epoksidiniai dažai „Temacoat GPL-S MIO“ ir viršutinio sluoksnio dažai „Temadur“ arba „Temathane“.

Patvari plieninių konstrukcijų danga

„Tiltas turi tarnauti 100 metų. Jam keliami itin aukšti reikalavimai, taip pat ir dangai, tikimasi, kad jos nereikės atnaujinti kelis dešimtmečius“, – sako kompanijos „Ruukki“ verslo vadybininkas Heikki Wilenas.

Plieninių tilto konstrukcijų danga turi būti ne tik patvari, bet ir užtikrinti optimalią apsaugą nuo atšiauraus klimato, vėjo, kritulių ir koroziją galinčios sukelti drėgmės. Dažniausiai tilto remontas apsiriboja konstrukcijų dangos atnaujinimu.

Kompanijos „Tikkurila“ gaminiai mums gerai žinomi. Darbas vyko sklandžiai – visos plieninės sijos buvo padengtos laiku ir pristatytos į vietą be jokių problemų. Galutinis sijų paviršiaus apdorojimas buvo atliktas statybvietėje 2018 m. vasarą.kompanijos „Midroc Alucrom“ projektų vadovas Pauli Marjoniemi.

Skaičiai:

• Tilto ilgis – 577 metrai, plotis – 15 metrų.

• Polių plieninių konstrukcijų aukštis – 20–30 metrų, ilgiausios sekcijos ilgis – 120 metrų.

• Didžiausias atstumas nuo vandens paviršiaus iki tilto apačios – 25 metrai.

• Plieninių konstrukcijų svoris – 2430 tonų.

• Sunaudota 15 000 litrų dažų.

„Todėl svarbu naudoti išbandytus ir patikrintus gaminius. Mes pasitikime gaminiais, užtikrinančiais ilgą dangos eksploatacijos laikotarpį, ir ne tik todėl, kad jos ilgai nereikia atnaujinti, bet ir dėl to, kad padengti objektai atrodo estetiškai“, – tęsia Heikki Wilenas.

Kompanija „Tikkurila“ užtikrina investicijų ilgalaikiškumą

Kraštovaizdžio puošmena tapusiu Janėvirtos tiltu kasdien juda tūkstančių automobilių srautas. Net ir matydami dengtas plienines tilto konstrukcijas tik nedaugelis juo einančiųjų susimąsto, kad kuriant patvarią kasdienę infrastruktūrą pramoninė danga turi ne mažesnį vaidmenį nei architektūra ir inžinerija.

Ji užtikrina valstybės investicijų ilgalaikiškumą ir suteikia žmonėms galimybę saugiai persikelti per vandens telkinius ir nukeliauti pas tuos, kuriuos mylite, šiandien ir ateityje.

 

Daugiau informacijos rasite www.tikkurila.lt/pramonei arba kreipiantis į pardavimo atstovą tel. 86 20 71 100, el. paštu [email protected]

PARTNERIO TURINYS

Parašykite komentarą


Atsiliepimų nėra.