Startuoja GEALAN kampanija „Mes praplečiame rėmus“

Startuoja GEALAN kampanija „Mes praplečiame rėmus“

gealan projektas
GEALAN nuotr.

GEALAN ne tik gamina profilius langų rėmams, bet ir nustato plastikinių langų funkcionalumo bei dizaino tendencijas, o novatoriški sprendimai sukuria realią pridėtinę vertę partnerių ir klientų gaminamiems produktams. „Mes praplečiame rėmus“ – šiuo savo naujosios kampanijos šūkiu GEALAN pasako, kad gali pasiūlyti kur kas daugiau nei tik modernius profilius langų ir durų rėmams.

GEALAN gamina PVC profilius, iš kurių gaminami plastikinių langų ir durų rėmai. Daugiau nei penkiasdešimties metų patirtis ir inovatyvios technologijos atsispindi kiekviename GEALAN gaminyje. Tačiau GEALAN gali dar daugiau. Naujoji kampanija „Mes praplečiame rėmus“ aiškiai ir paprastai pristato platų siūlomų produktų ir paslaugų spektrą. Ir tai daroma atskirai kiekvienai tikslinei grupei, t.y. architektams ir projektuotojams, langų gamintojams, taip pat privatiems klientams, kurie kasdien gyvena su GEALAN sprendimais. Pereiti prie kampanijos puslapio: https://www.gealan.de/lt/mes-prapleciame-remus

Tvirtas pagrindas pačiam rėmui

Ko dar be mūsų pagrindinio produkto reikia mūsų partneriams ir klientams, planuojant ir vykdant jų verslą? Kaip GEALAN gali padėti langų gamybos, montavimo, reklamos ir pardavimo procesuose? Kokie pritaikyti programinės įrangos sprendimai padeda GEALAN partneriams kasdienėje veikloje? GEALAN sukuria tvirtą paslaugų ir sprendimų karkasą pačiam plastikiniam rėmui. Visų pirma tai yra skaitmeniniai įrankiai ir kompetentingi specialistai, kurie padeda projektuotojams, gamintojams ir pardavėjams. Labai svarbios ir kvalifikacijos kėlimo paslaugos – tiksliniai mokymai ir seminarai GEALAN klientams suteikiantys teorinių ir praktinių žinių, kurios labai praverčia jų kasdieniame darbe.

gealan

Dar vienas svarbus GEALAN veiklos akcentas – tvarumas, kuris mums yra daugiau nei mada, nes ekonomiškai naudojame visus išteklius ir jau daugiau nei 25 metus saugome aplinką ir išteklius. Jau šiandien didelę dalį PVC profilių gamybai naudojamos žaliavos sudaro perdirbtos medžiagos. Naudojame ekologišką elektros energiją ir pasikliaujame efektyviais procesais. Akivaizdu, kad GEALAN daugelyje sričių yra langų pramonės pradininkas. Mes praplečiame rėmus!

Ką siūlo ši kampanija?

Pristatomi aukštos kokybės produktai ir technologijos, skaitmeniniai sprendimai, naudingi patarimai ir paslaugos. Informacija apie tai vaizdžiai išdėstyta GEALAN vaizdo klipuose ir interneto svetainės atskirame skyriuje. Informacija dėstoma atskirai kiekvienai tikslinei grupei, akcentuojant būtent jai svarbiausius dalykus.

8 GEALAN vaizdo klipai ir 13 interneto svetainės puslapių

Kampanijos pagrindą sudaro aštuoni vaizdo klipai, kuriuose konkrečiai parodyta, ką GEALAN siūlo kiekvienai tikslinei grupei ir šalia pristato būtent šiai grupei skirtas temas, kurioms išdėstyti buvo sukurta net 13 atskirų interneto svetainės puslapių. Tokiu būdu interneto svetainės lankytojas gali dar geriau susipažinti su GEALAN įmone, jos produkcija ir paslaugomis. Kadangi GEALAN yra tarptautinė įmonė ir jos klientai bei partneriai yra skirtingų Europos šalių gyventojai, tai kampanija pristatoma skirtingomis kalbomis. Visa kampanijos informacija yra išversta į 18 skirtingų kalbų! Ekskursija pradėkime nuo kampanijos „Mes praplečiame rėmus“ pagrindinio puslapio: https://www.gealan.de/lt/mes-prapleciame-remus. Čia yra pristatoma visos kampanijos apžvalga, jos sukūrimo istorija. Nuorodos nukreipia lankytoją į tikslines grupes orientuotus svetainės puslapius.

Pavyzdžiui, langų gamintojai patenka į jiems svarbų GEALAN sistemų ir produktų skyrių. Taip pat jie gali susipažinti su didžiulėmis skaitmenizuoto ateities langų verslo galimybėmis ir realia pridėtine verte jų verslo plėtrai. Daugiau: https://www.gealan.de/lt/mes-prapleciame-remus/gamintojams

gealan

Architektai ir projektuotojai gali patys įsitikinti, kaip skaitmeniniai GEALAN įrankiai palengvina projektavimą ir įsitikinti, kad GEALAN tikrai turi daug sprendimų, kurie padės jų vizijas paversti realybe. Daugiau: https://www.gealan.de/lt/mes-prapleciame-remus/architektams/skaitmeniniai-irankiai-architektams

Į galutinio vartotojo poreikius orientuotame skyriuje gausu informacijos ne tik apie langus, bet ir apie sprendimus, kurie pakels jų turimo būsto vertę ir gyvenimo kokybę. Čia supažindinama ir su išmaniaisiais sprendimais langams: išmaniosiomis vėdinimo sistemomis, nesudėtingai įrengiama ir patikima apsauga nuo įsilaužimo. Daugiau: https://www.gealan.de/lt/mes-prapleciame-remus/vartotojams

GEALAN kampanija „Mes praplečiame rėmus“, vyks ne tik interneto svetainėje. Paruošta daug įvairios reklaminės medžiagos – plakatų, reklamos socialiniuose tinkluose žinučių, vaizdo klipų ir nuotraukų galerijų. Viso to dėka tikimės vaizdžiai parodyti, kaip GEALAN plėtoja ateities langų verslą, neapsiriboja tik profilių gamyba, kaip aktyviai remia savo partnerius bei galutinius vartotojus.

Autentiškumas – 100%

Kas buvo svarbu kuriant naująjį įvaizdį? GEALAN kampanija turi būti autentiška – nuo idėjų iki tekstų rašymo, nuotraukų ir vaizdo įrašų gamybos. Sukurta pačių įmonės darbuotojų, dalyvaujant tikslinėms grupėms, į kurias orientuojamasi. Linksmi vaizdo klipai ir įspūdingos iliustracijos leidžia greitai suprasti, kokią tikrą pridėtinę vertę siūlo GEALAN.

Jokių samdytų aktorių, jokių dirbtinių scenų

„Mes praplečiame rėmus“ – tai ne tik naujosios GEALAN kampanijos šūkis, bet ir būdas, kaip tai padarėme. Visą kampaniją kūrė tik „GEALAN’-čiai“, t. y. darbuotojai, kurie dalyvavo kuriant idėjas ir jas įgyvendinant. Kūrimo procese nebuvo nei vieno samdyto aktoriaus, nebuvo panaudotos dirbtinės scenos. Viską darėme mes patys – „GEALAN’-čiai“!

Pradinės idėjos buvo bendrai plėtojamos ir paverčiamos turiniu. Projektai pirmiausiai pristatyti gamintojams, pardavėjams, architektams ir galutiniams klientams, klausiant: „Ar parinkome tikrai aktualias temas?“, „Ar mūsų žinutės yra pakankamai aiškios ir suprantamos žmonėms?“ ir „Ar tai tikrai visapusiškai mus pristato?“. Greitai supratome, kad tik įvertinę gautus kritiškus partnerių ir kolegų atsiliepimus, pagaliau galėsime išryškinti bendrą kampanijos giją.

gealan

Nuo idėjos iki galutinio rezultato, nuo naujų interneto svetainės puslapių iki reklaminių skelbimų – viskas yra 100 % padaryta GEALAN. Ir 100 % viskas padaryta pas save vietoje, visi klipų filmavimai ir fotosesijos vyko dviejose vietovėse Oberkotzau ir Tannoje, kur yra mūsų pagrindinė būstinė ir gamykla. 2021 metų vasarą apylinkėms, supančioms abi GEALAN Vokietijoje įsikūrusias įmones, nepavyko išvengti mažo sujudimo. Blykstės, raudonos filmavimo lempos ir dūzgiančios skraidyklės virš sodų, virš vietinių sporto aikštynų kėlė vietinių žmonių susidomėjimą.

Kampanija bus vykdoma įvairiose Europos šalyse nuo 2022 m. vasario mėn. ir truks kelis mėnesius. Siekiame, kad GEALAN ir jos veikla taptų dar plačiau žinoma bei dar labiau išgarsintume savo prekės ženklą.

Kviečiame jus kartu pakeliauti po GEALAN pasaulį. Kelionė „Mes praplečiame rėmus“ prasideda čia: https://www.gealan.de/lt/mes-prapleciame-remus

Kviečiame pasižvalgyti ir po kampanijos kūrimo užkulisius:
https://www.gealan.de/lt/mes-prapleciame-remus/kampanijos-kurimas

 

handshake PARTNERIO TURINYS

Temos: GEALAN, Mes praplečiame rėmus, Projektas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai