Šiemet socialiniame tinkle „Facebook“ vyko #SADOLIN2021 socialinių tinklų spalvos rinkimai ir lietuvių socialinių tinklų vartotojų spalva tapo CAFE LATTE iš „Sadolin Ambiance“ spalvų kolekcijos. Dažų, paviršiaus apdailos medžiagų gamintojas „AkzoNobel“ kasmet pasitelkiant ekspertus ir specialistus iš viso pasaulio renka metų spalvą, tačiau Lietuvos atstovybėje kilo idėja kreiptis į socialinių tinklų vartotojus, kad šie balsuotų už populiariausias spalvas ir tokiu būdu buvo išrinkta ir mėgiamiausia jų spalva.
„Sadolin“ prekės ženklas yra spalvingas ir kalbantis apie spalvas. „Sadolin“ spalvų pasirinkimo įrankiai apima nemokamą programėlę „Sadolin Visualizer“, leidžiančią pamatyti spalvas ant savo sienų išmaniojo įrenginio ekrane, nemokamas spalvų korteles, kurias galima pasiimti „Sadolin“ stenduose didžiosiose apdailos ir buities prekių bei specializuotose dažų parduotuvėse, taip pat ne vieną spalvų paletę, iš kurių populiariausioje yra daugiau nei 2000 spalvų, o 2019 metais buvo pristatyta inovacija Lietuvoje – „Sadolin Ambiance“ spalvos testeriai, kurie apima 54 spalvų kolekciją, kurioje ypatingai lengva atsirinkti tarpusavyje derančias spalvas ir išbandyti jas tiesiai ant savo sienų be jokios netvarkos ir papildomų rūpesčių.
Plačiau apie tai: https://www.sadolin.lt/lt/sadolin-spalvu-pasirinkimo-galimybes
„Turint tiek daug spalvų ir būdų išbandyti spalvas tiesiog būtina apie tai kalbėti garsiai, todėl ir kilo idėja šiais metais pasitelkti prekės ženklo bendravimą su vartotojais „Facebook“ platformoje kviečiant balsuoti ir išrinkti #SADOLIN2021 socialinių tinklų spalvą. Pirmiausiai buvo išanalizuoti tonavimo mašinų programinės įrangos duomenys, siekiant suprasti, kokiomis spalvomis „Sadolin“ pirkėjai dažniausiai spalvina pasirinktus dažus, taip pat su komanda įvertinome ankstesnius socialiniuose tinkluose buvusius spalvų rinkimus ir jose laimėjusias spalvas.
Tuomet buvo atrinktos 16 populiariausių spalvų, jos buvo sugrupuotos po 4, siekiant atrinkti spalvas finalininkes ir galiausiai finale buvo atrinkta spalva nugalėtoja. Kadangi pastaraisiais metais tapome uždaresni visomis prasmėmis, tendencijos rodo, kad žmonėms norisi daugiau pramogų, o tuo pačiu ir spalvų, todėl tokios iniciatyvos praskaidrina nuotaiką ir naršant „Facebook“ naujienų sraute sukuria progą pamatyti kažką spalvingo, pagalvoti, atiduoti balsą taip įsitraukiant į šį tą daugiau nei tik dar vieną įrašą sraute“, – sako UAB „Akzo Nobel Baltics“ marketingo specialistė Agnė Sperskė.
#SADOLIN2021 socialinių tinklų spalvos rinkimų konkurse dalyvavo šios spalvos:
MAGNOLIA SPRING
FN.02.82
SEA FOAM
SPACIOUS GREY
D8.17.77
H0.04.65
G3.10.86
ON.00.33
ON.00.81
SILVER SHADOW
E7.05.80
ON.00.76
PEACOCK PRIDE
RED ELEGANCE
CAFE LATTE
BLUEBERRY DREAM
Finale varžėsi MAGNOLIA SPRING ir CAFE LATTE, kuri ir tapo šių metų „Sadolin“ socialinių tinklų spalva.
„AkzoNobel“ prekės ženklas „Sadolin“ yra pasaulyje pirmaujantis aukščiausios kokybės dažų prekės ženklas. Gerai suprasdami šiuolaikinės rinkos poreikius ir naudodami naujausias technologijas, įmonės specialistai siekia praturtinti žmonių gyvenimus suteikdami galimybę estetiškai padengti paviršius ir užtikrinti ilgalaikę jų apsaugą.
„Sadolin“ teikia išbaigtus interjero ir eksterjero dažymo sprendimus nuo pradinio paviršiaus paruošimo etapo iki paskutinio pasirinktos spalvos dažų sluoksnio. Šio prekės ženklo stiprioji pusė yra spalvų pastovumas ir aukščiausia kokybė.