Ruošiamasi tęsti kelio Vilnius-Utena rekonstrukciją

Ruošiamasi tęsti kelio Vilnius-Utena rekonstrukciją

bns moletu plento atkarpa po renkonstrukcijos 5db80ff40d858
BNS nuotr.

Lietuvos automobilių kelių direkcija ruošiasi toliau rekonstruoti valstybinės reikšmės magistralinį kelią Vilnius–Utena. Tikimasi, kad 2023 metais bus pradėtas tvarkyti ruožas nuo 21,5 kilometro, ties sankryža į Nemenčinę, iki 39,2 kilometro.

Po rinkos konsultacijų, kurios truks iki balandžio 12 dienos, bus rengiama ruožo techninė specifikacija, antrąjį ketvirtį numatoma skelbti techninio darbo projekto ir darbų priežiūros, o 2022 metais – ir rangovo konkursus, pranešė Kelių direkcija. 

2019 metų pabaigoje baigtas rekonstruoti ruožas iki 21,5 km tapo vienas moderniausių šalyje. 

Susisiekimo ministras Marius Skuodis šių metų sausį sakė, kad prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją įmanoma baigti 2024-ųjų pabaigoje arba 2025 metų pradžioje. Jis svarstė, jog reikėtų iš naujo įvertinti, ar suplanuotas naujas kelias nėra per platus.  

Kelių direkcija vadovas Remigijus Lipkevičius tuomet sakė, kad į kelio rekonstrukciją iki šiol investuota beveik 40 mln. eurų. Kelių direkcija BNS nurodė, kad vienam rangovui sumokėta 18,5 mln. eurų, kitam – 19,8 mln. eurų.

Šio ruožo dangą atnaujino Suomijos statybos grupės YIT bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, o „Panevėžio keliai“ suprojektavo ir statė du viadukus. 

1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. 

Kelių direkcija anksčiau prognozavo, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų

Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu visą kelią Vilnius-Utena sutvarkyti ketinusi direkcija 2017 metais šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) ir Europos Sąjungos lėšų.

 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Temos: kelias, Rekonstrukcija, Utena

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai