Pradedamas tvarkyti ilgiausias ir vienas vaizdingiausių Lietuvos krašto kelių Panemune, jungiantis Kauną su Klaipėda per Jurbarką ir Šilutę. Kelią dviejuose ruožuose tvarkys bendrovė „YIT Lietuva“, iš viso už beveik 9 mln. eurų suremontuosianti virš 8 kilometrų ilgio atkarpas.
Krašto kelias Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda yra vienas seniausių šalyje, įrengtas dar XIX amžiuje. Jis yra ilgiausias krašto kelias Lietuvoje, vairuotojų dažnai pasirenkamas kaip alternatyva automagistralei A1.
Šis kelias – populiarus ir intensyviai naudojamas. Pradedama remontuoti atkarpa nuo 191,6 iki 195,4 kilometro per parą vidutiniškai pravažiuoja apie 6 tūkst. automobilių. Antrame planuojamame tvarkyti ruože nuo 222,6 iki 227,2 kilometro, transporto intensyvumas yra daugiau nei dvigubai didesnis, skelbia bendrovė pranešime spaudai.
Pirmojoje atkarpoje kelio plotis yra nevienodas, asfalto danga suaižėjusi, yra atsiradusių provėžų, dėl ko paviršinis lietaus vanduo nuo kelio nuteka į aplinkines teritorijas bei melioracijos tinklus. Tolesnės kelio tvarkomos atkarpos būklė dar prastesnė. Kelias vietomis provėžotas, turi skersinius ir išilginius įtrūkimus, jo kraštai – nutrupėję. Dėl to pavasarį ir rudenį atsiranda duobės, jos formuoja transporto spūstis, apgadina automobilius.
Tokia situacija po remonto gerokai pasikeis – bus atnaujintas kelio asfaltas, visas remontuojamų ruožų dangos plotis suvienodintas iki 8 metrų. Taip pat įrengtos 14 nuovažų, dvi tarpmiestinių autobusų sustojimo stotelės, saugumo salelės sankryžų vietose su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis. Suplanuoti ir nauji kelkraščiai, ir horizontalus kelio ženklinimas.
Atliekant remonto darbus, eismas kelyje nebus stabdomas, o antrojoje rekonstruojamoje atkarpoje transporto srautus reguliuos laikinieji šviesoforai.