Pamatykite, kaip D. Britanijoje vežamas tiltas

Rolandas Kažimėkas 2022 gegužės 9 d.
HS2 tiltas
Skanska iliustr.

D. Britanijoje, statant greitojo geležinkelio liniją „HS2“, tenka keisti dalį tiltų. Vienas jų – Birmingeme esantis tiltas SAS13. Čia senasis, aštuonias mūrines arkas ir plieninį tarpatramį turintis, tiltas bus nugriautas ir pakeistas 92 m ilgio vienalyte konstrukcija.

Naująją 2600 tonų sveriančią konstrukciją, vadinamą SAS 13 tiltu, rangovė „Skanska“ per 22 mėnesisu sumontavo ne vietoje, o didžiuliame, specialiai tam pastatytame komplekse, esančiame netoli geležinkelio.

Screenshot 2022 05 06 at 07.46.31 1200x828 1
2600 tonų sverianti plieno ir gelžbetonio konstrukcija. Skanska nuotr.

Praėjusį savaitgalį 92 metrų ilgio tiltas turėjo būti įkeltas į vietą, kad po juo būtų galima tiesti HS2 bėgius. Buvo apskaičiuota, kad iš gamybos komplekso į vietą tiltą gabens  aštuoniolika didžiulių nuotoliniu būdu valdomų transporterių. Jie ir pastatys  tiltą į vietą. Kiekvienas savaeigis, tiltą gabenantis,  transporteris turi po 24 ratus, taigi tiltą į galutinę padėtį, krovinį nešė 432 ratai.

 Pasak „Skanska Rail“ programos direktoriaus Rosario Barcena,  tai ilgiausias vieno tarpatramio geležinkelio tiltas Vakarų Midlandse. „Tiltą suprojektavome ir pastatėme taip, kad jo gamybos poveikis aplinkai būtų kuo mažesnis, o vietos bendruomenė būtų kuo mažiau trikdoma, todėl visas tiltas buvo pagamintas statybvietėje, o ne statomas vietoje – taip sumažinant CO2 emisijas, mažinant transporto priemonių judėjimą į statybvietę ir iš jos“.

kranas

Svarbiausios statybų, NT, inžinerijos naujienos – nepraleiskite!

Komentarai