Blog

Naujas namų apdailos prekybos centras veiks klasterio principu

Vilniuje įsikūręs jau penkiolika metų sėkmingai veikiantis statybos ir apdailos prekių parduotuvių centras – Medžio centras – ruošiasi permainoms. Atsižvelgdama į paklausą ir naujausias tendencijas, nuo kitų metų šį centrą valdanti UAB MC grupė atskiria statybinių medžiagų ir namų apdailos sritis, pristatydama visiškai naują namų apdailos prekybos centrą „Unideco“. Atidarydama naująjį apdailos prekybos centrą įmonė taikysis į vidurinį segmentą, kuriame šiuo metu mato ne visiškai užpildytą nišą.

UAB MC grupė naujajame namų apdailos prekybos centre „Unideco“ pirkėjams pasiūlys platų įvairiausių namų apdailai reikalingų prekių asortimentą: grindis, duris, plyteles, santechniką, tapetus, langų uždangas, šviestuvus ir kita, o Medžio centras toliau specializuosis statybinių medžiagų srityje.

Pasak UAB MC grupės valdybos pirmininko Audriaus Mockaus, sritis nuspręsta atskirti matant didelį abiejų potencialą.

„Vilniaus nekilnojamojo turto rinka pastaruoju metu labai aktyvi: statoma daug naujų individualiųjų namų, kyla nauji daugiabučių kvartalai. Daug kas atnaujina senesnius būstus. Jau kurį laiką pastebime, kad kuriantis ar atnaujinant būstą vis dažniau nutariama investuoti į kokybiškas statybines ir apdailos medžiagas. Vis daugiau žmonių supranta, kad ilgalaikėje perspektyvoje tai atsiperka“, – teigė A. Mockus.

Naujasis apdailos prekybos centras veiks klasterio principu, kaip ir Medžio centras. UAB MC grupė valdybos pirmininko teigimu, nuo pat veiklos pradžios tokiu principu dirbanti įmonė įsitikino šio prekybos formato efektyvumu.

„Buvome vieni pirmųjų, kurie Lietuvoje įsteigė statybinių ir apdailos prekių verslo klasterį po vienu stogu, ir nuo pat veiklos pradžios pastebėjome, kad toks prekybos formatas pasiteisina ir klasterizacijos tendencija toliau tik ryškėja. Mūsų veiklos istorija – puikus pavyzdys, kad šios srities klasteris yra išties sėkmingas“, – sako A. Mockus.

Jo teigimu, klasterio principu veikiantis prekybos centras yra patogu, naudinga ir pirkėjams, ir prekybininkams. Šie žino, kad jų produkcija apsilankiusių pirkėjų neliks nepastebėta.

Pasiteisino ir įmonės sprendimas orientuotis į vidutinės klasės pirkėjų segmentą. Anot MC grupės valdybos pirmininko, ekonominį segmentą šalyje tvirtai užsiėmę „Senukai“, „Ermitažas“ ir „Moki-veži“, o į prabangos prekių segmentą namų interjero prekių srityje labiausiai pataiko „Domus“ galerija. Netrukus į rinką įžengsiantis naujas namų apdailos prekybos centras „Unideco“, planuojama, pritrauks pirkėjų, ieškančių geriausio kokybės ir kainos santykio.

Pastaraisiais metais Medžio centro parduotuvių apyvarta kasmet augo maždaug 20 proc., o šiuo metu vykdoma renovacija, prekybos ploto išplėtimas ir veiklų atskyrimas, planuojama, išlaikys tokį patį augimą.

Plėtra, MC grupės valdybos pirmininko teigimu, sudarys galimybių centrui pritraukti dar daugiau apdailos segmento prekėmis prekiaujančių pardavėjų ir naujų prekių ženklų.

„Į ateitį žvelgiame optimistiškai, nes pasirinkome teisingą veiklos kryptį. Plėtra leis išplėsti prekių asortimentą, pirkėjams pasiūlant dar daugiau jų poreikius ir skonį atitinkančių kokybiškų namų apdailos prekių už konkurencingą kainą“, – sako A.

Parašykite komentarą

Atsiliepimų nėra.