Top Baneris

Nauja PAROC CGL 20cy pakuotė – mažiau plastiko, patogiau dirbti

2022 vasario 7 d.
Požeminių automobilių stovėjimo aikštelių lubas apšiltinus vertikaliai orientuoto plaušo PAROC CGL 20cy akmens vatos plokštėmis yra ne tik padidinamas pastato energinis naudingumas, bet ir pagerinama garso izoliacija, užtikrinamas konstrukcijos gaisrinis saugumas bei nesunkiai pasiekiamas estetiškas vaizdas. PAROC CGL 20cy – nedegios, šilumą ir garsą gerai izoliuojančios vertikaliai orientuoto plaušo plokštės iš akmens vatos. Jos klijuojamos tiesiai prie betono perdangos be jokio papildomo mechaninio tvirtinimo, todėl lubų šilumos izoliacija įrengiama lengvai ir greitai. Šių plokščių išorinis paviršius padengtas gruntu ir paruoštas dažymui. Nusklembtos plokščių briaunos padeda paslėpti nedidelius paviršiaus nelygumus. Požeminių automobilių stovėjimo aikštelių perdangos dažniausiai būna iš surenkamo gelžbetonio arba statybvietėje įrengiamo monolito. Pats betonas yra nedegus, tačiau gaisro metu aukšta temperatūra sumažina betono ir armatūros stiprumą. Todėl projektuojant gelžbetonines konstrukcijas, reikia įvertinti jų atsparumą ugniai. Tokia konstrukcija turi atlaikyti nuosavą svorį ir normines pakrovas tam tikrą laiko tarpą net ir gaisro metu. Būtent todėl joms yra reikalinga papildoma apsauga nuo ugnies, kurią gali suteikti PAROC CGL 20cy plokštės
PAROC CGL 20cy
Pasidalykite straipsniu

Požeminės automobilių parkavimo aikštelės nėra šildomos, o įvažiavimo ir išvažiavimo juostos yra atviros, tad šalto oro masių judėjimas gerokai atšaldo perdangą, kuri iš vienos pusės yra stovėjimo aikštelės lubos, iš kitos – gyvenamųjų ar komercinių patalpų grindys. O jei perdanga nėra tinkamai apšiltinta, ji peršąla ir tampa labai rimtų šilumos nuostolių priežastimi. 

Požeminių automobilių stovėjimo aikštelių lubas apšiltinus vertikaliai orientuoto plaušo PAROC CGL 20cy akmens vatos plokštėmis yra ne tik padidinamas pastato energinis naudingumas, bet ir pagerinama garso izoliacija, užtikrinamas konstrukcijos gaisrinis saugumas bei nesunkiai pasiekiamas estetiškas vaizdas. PAROC CGL 20cy – nedegios, šilumą ir garsą gerai izoliuojančios vertikaliai orientuoto plaušo plokštės iš akmens vatos. Jos klijuojamos tiesiai prie betono perdangos be jokio papildomo mechaninio tvirtinimo, todėl lubų šilumos izoliacija įrengiama lengvai ir greitai. Šių plokščių išorinis paviršius padengtas gruntu ir paruoštas dažymui. Nusklembtos plokščių briaunos padeda paslėpti nedidelius paviršiaus nelygumus.

Požeminių automobilių stovėjimo aikštelių perdangos dažniausiai būna iš surenkamo gelžbetonio arba statybvietėje įrengiamo monolito. Pats betonas yra nedegus, tačiau gaisro metu aukšta temperatūra sumažina betono ir armatūros stiprumą. Todėl projektuojant gelžbetonines konstrukcijas, reikia įvertinti jų atsparumą ugniai. Tokia konstrukcija turi atlaikyti nuosavą svorį ir normines pakrovas tam tikrą laiko tarpą net ir gaisro metu. Būtent todėl joms yra reikalinga papildoma apsauga nuo ugnies, kurią gali suteikti PAROC CGL 20cy plokštės.

Požeminių automobilių stovėjimo aikštelių lubas apšiltinus vertikaliai orientuoto plaušo PAROC CGL 20cy akmens vatos plokštėmis yra ne tik padidinamas pastato energinis naudingumas, bet ir pagerinama garso izoliacija, užtikrinamas konstrukcijos gaisrinis saugumas bei nesunkiai pasiekiamas estetiškas vaizdas. PAROC CGL 20cy – nedegios, šilumą ir garsą gerai izoliuojančios vertikaliai orientuoto plaušo plokštės iš akmens vatos. Jos klijuojamos tiesiai prie betono perdangos be jokio papildomo mechaninio tvirtinimo, todėl lubų šilumos izoliacija įrengiama lengvai ir greitai. Šių plokščių išorinis paviršius padengtas gruntu ir paruoštas dažymui. Nusklembtos plokščių briaunos padeda paslėpti nedidelius paviršiaus nelygumus. Požeminių automobilių stovėjimo aikštelių perdangos dažniausiai būna iš surenkamo gelžbetonio arba statybvietėje įrengiamo monolito. Pats betonas yra nedegus, tačiau gaisro metu aukšta temperatūra sumažina betono ir armatūros stiprumą. Todėl projektuojant gelžbetonines konstrukcijas, reikia įvertinti jų atsparumą ugniai. Tokia konstrukcija turi atlaikyti nuosavą svorį ir normines pakrovas tam tikrą laiko tarpą net ir gaisro metu. Būtent todėl joms yra reikalinga papildoma apsauga nuo ugnies, kurią gali suteikti PAROC CGL 20cy plokštės

Atlikus atsparumo ugniai bandymus su betono plokštėmis apšiltintomis PAROC CGL 20cy plokštėmis nustatyta, kad net plonesnės už 60 mm plokštės užtikrina konstrukcijos atsparumą ugniai REI 180. Tai reiškia, kad tokios konstrukcijos geba išlaikyti apkrovas, vientisumą ir izoliavimą yra ne mažiau kaip 3 valandas (180 minučių).

Būtent dėl šių savybių, šaltų patalpų – rūsių, požeminių parkavimo aikštelių lubų plokštės PAROC CGL 20cy yra plačiai naudojamos ir pamėgtos statybininkų. Jų montavimas greitas ir nesudėtingas, nereikia jokio papildomo mechaninio tvirtinimo, paprastai užpurškiamas baigiamasis dažų sluoksnis.

Siekiant dar labiau palengvinti statybininkų darbą ir supaprastinti lubų šiltinimo PAROC CGL plokštėmis procedūras, bendrovė „Paroc“ sukūrė naują pakuotę.

Naujoji pakuotė – tai padėklas uždengtas specialiu plastikiniu gaubtu, kuris apsaugo gaminius nuo kritulių.  Atskirai nesupakuotos PAROC CGL 20cy plokštės ant padėklo yra sudėtos taip, kad statybos objekte nereiktų jų nuimti nuo padėklo ir apversti norint užtepti klijų sluoksnį. Klijus dabar galima tepti tiesiog ant plokščių, nenuimant jų nuo padėklo. Padengtos klijais plokštės imamos nuo padėklo ir iš karto klijuojamos prie lubų. Taip sutaupomas ne tik darbo laikas, bet ir sumažinamos plastiko atliekų apimtys.

Skaičiuojama, kad naudojant naująsias pakuotes 4000 m2 lubų šiltinimui, sutaupoma net 1,5 konteinerio plastiko atliekų. Tai dar vienas „Paroc“ žingsnis mažinant plastiko naudojimą bei didinant PAROC gaminių tvarumą.

kranas

Svarbiausios statybų, NT, inžinerijos naujienos – nepraleiskite!

[mailpoet_form id="7"]

 

handshake PARTNERIO TURINYS


Pasidalykite straipsniu
Komentarai

Rekomenduojami video