• ruukki
  • tikkurila
  • tikkurila
  • ruukki

Lentvaris to laukė dešimtmečius: pradedama geležinkelio pervažos rekonstrukcija ir požeminio tunelio statyba

2020 spalio 6 d.
lentvario pervaza tunelis
Geležinkelio pervaža Lentvaryje.

Antradienį Lentvaryje įkasta simbolinė kapsulė, kuri pažymėjo prasidėjusią Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir požeminio tunelio statybą. Šios istorinės dienos Lentvaris laukė ne vieną dešimtmetį.

Rekonstruota geležinkelio pervaža ir pastatytas tunelis žymiai pagerins susisiekimo sąlygas Lentvaryje, kurį geležinkelio linija dalina į dvi dalis ir dėl intensyvaus traukinių eismo ties pervaža nuolat susidaro automobilių spūstys.

„Ne vienerius metus intensyviai, atsakingai dirbome ties šiuo projektu. Todėl jo pradžia yra puiki geroji žinia ir Lentvario, ir visos Trakų rajono savivaldybės gyventojams. Mums pavyko, nes darniai, suprasdami vieni kitus, bendradarbiavo Susisiekimo ministerija ir trys šio projekto partneriai: Lietuvos automobilių kelių direkcija, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ bei Trakų rajono savivaldybė. Tai esminis pokytis rajono infrastruktūroje, kurio siekėme ilgai ir atkakliai. Žinodami, kokių didelių pokyčių sulauksime, matome, kad geresnė ateitis jau ne žodžiai, o tikrovė“, – šio projekto reikšmę apibūdino rajono savivaldybės merė Edita Rudelienė.

Šio projekto įgyvendinimo rangos darbų sutartis buvo pasirašyta rugsėjo 15 d.  Sutarties vertė – 20,7 mln. eurų. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo.

lentvaris 2020

Įdomiausias naujienas sužinokite pirmieji – „Statyba ir architektūra“ Facebook puslapyje:


Projektas bus įgyvendinamas pagal VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos, Trakų rajono savivaldybės ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ partnerystės sutartį, pasirašytą 2020 m. rugpjūčio 19 d.  Jis finansuojamas Kelių priežiūros ir plėtros programos ir Europos Sąjungos investicijų lėšomis.

„Visos LTG grupės prioritetas  yra eismo dalyvių ir darbuotojų saugumas. Džiaugiamės prisidėdami prie Lentvario pervažos modernizavimo projekto, kurio dėka tūkstančiai žmonių, traukiniais ir automobiliais kasdien kertančių šią pervažą, tai darys žymiai saugiau. Be jokios abejonės tai džiugins ir vairuotojus, ne kartą gaišusius laiką prie  pervažos, kuri dėl traukinių eismo intensyvumo būdavo uždaryta net 11 val. per parą. Įgyvendinus projektą tokios problemos nebeliks, kadangi geležinkelio ir automobilių kelias nebesusikirs, vairuotojai be jokios gaišaties galės ją saugiai kirsti bet kuriuo paros metu“ – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Statybos starto vietoje įkasant kapsulę dalyvaus susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevič, Trakų rajono savivaldybės merė Edita Rudelienė, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“  generalinis direktorius Mantas Bartuška, kitų įmonių, institucijų, dirbusių ties šiuo projektu, atstovai.

Komentarai

Nemokami mokymai architektams ir inžinieriams
statyba ir architektura
archicad