Priekaištų dėl nereprezentatyvios aplinkos ir netinkamo keleivių aptarnavimo sulaukęs Kauno oro uostas primena, kad tai susiję su pastangomis tinkamai pasiruošti laukiančiam iššūkiui – nuo liepos 14-osios Lietuvos aviacijos centru 35 dienoms tapsiantis Kauno oro uostas didesniems nei įprastai keleivių ir skrydžių srautams ruošiasi didindamas automobilių stovėjimo aikštelių kiekį bei keisdamas eismo organizavimą prie išvykimo terminalo. Investicijos į naujos ir keleiviams patogios transporto infrastruktūros sukūrimą bei esamos pokyčius siekia apie 750 tūkst. Eur.
Nors Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu šalia Kauno oro uosto ir bus užtikrinta net 2300 stovėjimo vietų keleivių, aptarnaujančio personalo, taksi ir automobilių nuomos transporto priemonėms bei autobusams, tačiau jų piko metu gali neužtekti visiems norintiems.
„Norėdami išvengti spūsčių ir ne vietoje paliktų automobilių, dedame visas pastangas, kad Kauno oro uostas būtų patogiai pasiekiamas ir viešuoju transportu. Autobusų važiavimo grafikas bus pritaikytas prie skrydžių tvarkaraščio, tad būtent dėl to ir kviečiame savo keleivius juo aktyviai naudotis,“ – žada Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris.
D. Voveris pažymėjo, kad papildomų automobilių stovėjimo vietų įrengimą apribojo ir Kauno oro uostui priklausančio žemės sklypo plotas.
Vis dėlto Kauno oro uosto keleivių šią vasarą laukia ir maloni naujovė – savo draugus ar giminaičius į oro uostą atvežantys vairuotojai galės privažiuoti prie pat keleivių terminalo ir ten trumpai stabtelėję su jais atsisveikinti. Vadinamoji „Kiss and fly“ zona bus įrengta palei Kauno oro uosto išvykimo terminalus – laikinąjį terminalą A ir nuolatinį terminalą B. Ja bus galima pravažiuoti neužsukant į automobilių stovėjimo aikšteles.
Pasitinkantiems nusileidusiuosius Kauno oro uoste vertėtų rinktis trumpalaikio stovėjimo aikštelę – joje bus sudaryta galimybė automobiliui kartą per parą nemokamai stovėti 15 minučių.
Šalia Kauno oro uosto įrengtų stovėjimo aikštelių įkainiai nuo liepos 14 iki rugpjūčio 18 d. bus suvienodinti su šiuo metu galiojančiais Vilniaus oro uoste.
Apie Lietuvos oro uostus
Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2016 m. jie aptarnavo 4,8 mln. keleivių ir 52 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų skraidina 69 kryptimis į 59 miestus 26 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.