Pasiruošimas Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai įsibėgėja. Jau suprojektuota laikinoji infrastruktūra, kuri kitąmet vasarą bus sumontuota Kauno oro uoste. Mat dalį liepos ir rugpjūčio čia iš sostinės bus perkelta dauguma skrydžių.
„Šiuo metu jau turime konkretų projektą, kaip atrodys Kauno oro uosto infrastruktūra. Numatoma, kad laikinosios sostinės oro uoste iki kitos vasaros bus atlikti perono ir terminalo rekonstravimo darbai, įrengta papildoma automobilių stovėjimo aikštelė, pastatyti laikinieji statiniai“, – sako Vilniaus oro uosto direktorius Artūras Stankevičius.
Laukiant išaugusio keleivių skaičiaus, 2017-ųjų vasarą, kai visą mėnesį neveiks Vilniaus oro uostas, greta esamo dabartinio Kauno oro uosto terminalo bus įrengtos dar dvi papildomos laikinos išvykimo ir atvykimo vietos: A terminalas, skirtas keleiviams išvykti (3445 kv. m) ir C terminalas, skirtas keleiviams atvykti (1000 kv. m).
Laikinajame A terminale bus įrengta 16 registracijos stalų ir 4 registracijos savitarnos kioskai, 6 įlaipinimo vartai, 4 patikros punktai. Taip pat verslo klubas, parduotuvės, kavinės, prekių automatai. Nuolatinis Kauno oro uosto terminalas permainų laikotarpiu taps terminalu B. Jame veiks 9 registracijos stalai ir 2 registracijos savitarnos kioskai, 4 įlaipinimo vartai ir 4 patikros punktai, viena bagažo atsiėmimo juosta. Laikiname keleivių atvykimo terminale C veiks 3 bagažo atsiėmimo zonos.
Savo automobiliu į Kauno oro uostą atvykstantiems keleiviams bus įrengta papildoma 700 vietų automobilių ilgalaikio stovėjimo aikštelė.
Sprendimas rekonstruoti Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo taką buvo priimtas įvertinus jo nusidėvėjimą – jis nebuvo rekonstruojamas 20 metų. Paruošiamieji rekonstrukcijos darbai prasidės jau kitą savaitę. Planuojama, kad visi rekonstrukcijos darbai kainuos 25 mln. eurų.